• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland W30 met SCSI + HD + Zipdrive + discs

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nisei

Ouwe rot
Lid sinds
26 september 2002
Berichten
1.716
Een in zeer mooie staat verkerende Roland W30 workstation.
Ik ben de eerste eigenaar en hij is alleen thuis gebruikt. Er is een SCSI chip ingebouwd en hij start op van HD. Inclusief een externe HD en Iomega Zip drive + kabels. Verder heb ik nog 2 bakken diskettes en 9 Zip discs. Zoals je op de foto ziet zitten ook de originele system en sound disks erbij alsmede de originele handleiding.
Hij werkt nog helemaal naar behoren alleen raad ik wel aan om de knoppen schoon te (laten) maken. Je moet er hard op drukken maar dit is een bekend probleem bij de W30 en met een servicebeurt makkelijk op te lossen.

€200

W30.jpg


W30-1.jpg


HD.jpg


ZIP.jpg


Floppy.jpg


system.jpg


manual.jpg
 
Oh ja, niet onbelangrijk: er zit een nieuwe EL backlight in.
 
:verkoght: aan mede forumlid die uit nostalgische overwegingen al z'n ouwe gear weer bij elkaar zoekt :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top