• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

AW1600

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Baskabouter46

Nieuwkomer
Lid sinds
23 november 2007
Berichten
14
Na veel wikken en wegen hebben we met de band toch besloten om over te stappen op een software DAW, dus bij deze bied ik mijn AW1600 te koop aan:

Yamaha AW1600 Harddisk recorder

  • 8 combi XLR/TRS mic/line inputs, met schakelbare phantom power voor alle aansluitingen;
  • Input 8 beschikt over een Hi-Z jack, voor direct aansluiten van je gitaar;
  • Digitale stereo in en uitgang;
  • Super klinkende 24 bit AD/DA converters;
  • 16 sporen in 16 bit modus (max. 8 simultane inputs!), 8 sporen in 24 bit modus;
  • 8 virtual tracks per fysieke track;
  • 40 Gigabyte harddisk;
  • Ingebouwde CD-RW drive om direct audio CD's of data CD's te maken;
  • 4-band EQ en uitgebreide dynamische processing per input/track;
  • EQ en dynamics presets per instrument. Zeer handig om snel settings terug te halen;
  • Quick loop sampler, inclusief bibliotheek met samples;
  • Sound Clip functie om zeer snel ideeen op te kunnen nemen;
  • Vele effecten aan boord (reverbs, flangers, phasers, ring modulatie, amp simulatie, rotary speaker simulatie, etc.;
  • Pitch Fix function. Handig voor corrigeren van die ene valse noot in de vocalen.
  • USB 2.0 voor snelle data overdracht naar computer, om eventueel tracks of songs verder te bewerken. Tracks kunnen ook weer teruggeplaatst worden na bewerken. Doordat het gewoon WAV-bestanden zijn is het met elke DAW wel te gebruiken;
  • Uitgebreide MIDI mogelijkheden. Heel veel is in te stellen via MIDI;
  • Kan ook fungeren als MIDI controller in bv. Cubase.
Compleet met handleiding, CD-ROM, USB-kabel, adapter en een bak koffie als je hem op komt halen. Ziet er nog netjes uit, zit alleen een krasje op helemaal aan de linkerkant. Ik zal later nog wel even wat foto's plaatsen.

Richtprijs is 500 euro. Ruilvoorstellen zijn ook welkom, ik ben op zoek naar een USB of firewire audio interface met minimaal 8 analoge ingangen.

Als je meer wilt weten kun je natuurlijk altijd even een PB sturen of mailen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top