keyboard/synthspeler gezocht

Sanzo

Nieuwkomer
Lid sinds
1 april 2009
Berichten
5
Hallo,

Ik wil graag een nieuwe groep starten en synths zullen een belangrijk onderdeel van de muziek zijn.
Het idee is om electronische muziek (in de zeer ruime betekenis) te coveren/zelf te schrijven. Typisch muziek dat op fuiven gedraaid wordt, de bedoeling zou dan ook zijn om op termijn op fuiven op te treden, DJ set met live instrumenten dus. Voorbeelden? Goose, Bloody Beetroots (death crew 77 toer), La roux, Pendulum (in silicio) en meer...

Ik zoek iemand die veel van synths kent en zijn instrument ook goed beheerst. Sound is belangrijk bij zo'n muziek. Je moet er iig meer weet van hebben dan ikzelf

Bandervaring is niet belangrijk als je maar 'goed' bent, en actief wilt meewerken aan het project. Ik zoek niet iemand die wilt dat ik alle muziek uitschrijf en dat dan op podium wilt spelen maar iemand die aan de muziek en de groep echt wil werken.

Op termijn zouden we meer muzikanten moeten hebben, zeker nog bass en drum, mss ook zanger(es). Ik zou echter eerst al aan wat muziek werken, en een toetsenist is toch wel belangrijk bij dit project denk ik.

Ikzelf ben een gitarist, 20 jaar oud, speel al 8 jaar gitaar. Ik heb band ervaring (zit ook nog steeds in een groep), speel ook wat drum, en wil dus ook eigen muziek schrijven voor deze groep. Ik woon in Halle.

Geïntereseerd? Of heb je vragen? Kan me inbeelden dat dit nogal vaag is. Laat dan hier iets weten of stuur een email naar negenz [@] gmail.com
 
Back
Top