Master-mixer in fruity loops

djtyn

Nieuwkomer
Lid sinds
21 april 2010
Berichten
18
Goedendag! Ik heb een vraag: Ik heb Fruity loops xxl 7 en heb pas geleden 2 schermen aangeschaft. Ik heb toen ultramon gedownload. Ik kon toen de master-mixer slepen naar mijn 2e scherm. Ik heb toen ultramon eraf gehaald omdat deze een virus bevat. Nu kan ik mijn master-mixer niet meer naar mijn 2e scherm slepen. Hij slaat vast. alles geprobeerd ook weer ultramon weer erop gezet, detached staat uitgevinkt, hij blijft vast staan. Is dit een bug in fruity loops? Moet ik fruity opnieuw installeren? Blijven mij tracks nog bestaan?
Graag hoor ik van jullie,

Groeten, Martyn.
 
Ik heb geen idee of dit een bug is, ik kan FL gewoon naar mn andere scherm evt. slepen. Aangezien je FL Studio heb gekocht, waarom blijf je hangen bij de verouderde versie 7? Versie 9.1 is inmiddels uit en biedt nog veel meer features en bugfixes ;)

Je projectmap (met tracks) blijft gewoon staan ja.
 
Dat ligt niet aan FL, maar aan je instellingen binnen Windows.
Ik bedoel, Windows constateert 2 schermen, en je kunt ieder venter en ding naar de andere slepen. Daarvoor heb je geen ultramon nodig.
 
Ja dat van Windows klopt, maar ik bedoel het venster van de mixer blijft staan in Fl.
Greetz, tyn.
 
Wat Ultramon doet (maar diverse hulp-applicaties van Nvidia en ATI ook, overigens, dus wellicht dat je dat ook eens kunt bekijken - geen idee hoe de optie heet) is een knop erbij toveren die de schermgrootte van FL (of welk ander programma dan ook) heel snel en stiekem aanpast zodat de grootte van het venster gelijk wordt getrokken aan 2 schermen. Heb je 2 monitors van dezelfde grootte, dan werkt dat prima - met 1 grotere niet zo.
 
Back
Top