JZZBUCKET Vintage electro jazz

pitt646

Nieuwkomer
Lid sinds
11 februari 2010
Berichten
18
Hallo synthlovers,

Ik ben JZZBUCKET en maak funky, jazzy, lounge achtige muziek. En heb net mijn eerste CD gemaakt...(ja nog zo'n ouwelulle schijfje van plastic met artwork dat je nog kan vasthouden:okdan:)

Werk graag met Ableton, vst synths, samples en speel zelf de meeste gitaar partijen en el basgitaar op de cd...enne natuurlijk veel keys:doei:

maar ik mijn site pluggen...www.jzzbucket.com en http://jzzbucket.hyves.nl/
staat muziek. voeg me toe zou ik zeggen.

ben benieuwd naar jullie mening en misschien heb je vragen hoe je je eigen cd kan maken. het minder duur dan je denkt

cheers
 

Attachments

  • elpeepage1.jpg
    elpeepage1.jpg
    91,8 KB · Bekeken: 62
awwwwww....muziek eindelijk gevonden op je hyves site....welnu.... lekker! fijne grooves, vooral de drums vind ik super, en dat geldt ook voor allerlei blazerharmonietjes. Misschien hangt het samen met het lounge-genre, maar ik hoor zelf graag nog iets meer liedje-factor, soms bekroop me een beetje het "hij mixt een beetje loops door elkaar" gevoel. Maar niet teveel gemiept, dat heb je zeer smaakvol gedaan, en voor een club is het super muziek, relaxed dansen, cocktailtje. Dank!
 
awwwwww....muziek eindelijk gevonden op je hyves site....welnu.... lekker! fijne grooves, vooral de drums vind ik super, en dat geldt ook voor allerlei blazerharmonietjes. Misschien hangt het samen met het lounge-genre, maar ik hoor zelf graag nog iets meer liedje-factor, soms bekroop me een beetje het "hij mixt een beetje loops door elkaar" gevoel. Maar niet teveel gemiept, dat heb je zeer smaakvol gedaan, en voor een club is het super muziek, relaxed dansen, cocktailtje. Dank!

Dank voor je reactie, neem maar een cocktailtje op mij haha Shaken not Stirred of zoiets...

Ik weet niet helemaal wat je bedoeld met liedje-factor. De drums bijvoorbeeld is een combi van Ezdrummer+ ingespeelde samples, en het meeste daarvoor geprogrammeerd en weinig stock midi.
Acoustic bass zijn samples, el basgitaar is zelf ingespeeld, net al veel keys enzo.
Ik hou zelf heel erg van jazz, maar dan wel De East Coast/ zwarte muzikanten versie van blue note tussen 1958 tot 1970, geen piep en kraak jazz, dat vooral leuk is voor op het conversatorium... ooohh en eindeloze solo's haha. Daar heb ik ook een hekel aan. Daar krijg ik straks weer veel van om mijn oren op de Jazzdag in Amersfoort.

ach misschien moet jij gewoon eens wat liedjes factor inspelen:doei:
 
Je zit lekker te grooven, allen dat filmpje op je website is niet zo goed als ik dat mag zeggen, een beetje afbraak aan de muziek.

Wat zou ik daar aan kunnen verbeteren?
 
Yo, kun je niet een nummertje hier uploaden? Mijn werk blokt iedere site waar je je werk op hebt staan. :)
 
Back
Top