• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Hartmann Neuron VS en X-phrase pakket

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ronnyvalder

Ouwe rot
Lid sinds
28 juli 2006
Berichten
1.705
Locatie
Belgie
1) Roland SR-JV80 kaarten :
-Techno : 50 euro
-Hiphop : 40 euro
-House : 50 euro
-Dance : 75 euro

2) Hartmann Neuron VS : 250 euro

3) Steinberg X-phrase : 50 euro

4) Korg Triton Rack : 450 euro (zonder opties) ofwel met 4 Exb-pcm extra(trance attack,dance extreme,vintage archives,future loop ) 750 euro
 
Amai,tegenwoordig staat er hier veel te koop zeg ;-)
Even kleine schop en doe gerust een voorstel,wel geen ruil of moest een
Oberkorn MK3 zijn van Analogue Solutions,die dacht ik me dit jaar nog aan te schaffen :-)
 
Er komt nog bij :

5) Doepfer A-190 Midi-CV/Sync Interface : 100 euro

Deze is wel aangepast om samen met een A-185 Bus Access gebruikt te worden,
dus ofwel moet men de verbindingen terug solderen,ofwel een A-185 liggen hebben.
Ook heeft deze module extra 5 V nodig met de low-cost adaptor die hier niet in is inbegrepen
 
Er is wat interesse in de sr-jv80 kaarten.

1) Hartmann Neuron VS en Steinberg X-phrase in pakket : 200 euro
2) Doepfer A-190 Midi-CV/Sync : 90 euro
3) Korg triton rack : 430 euro
4) Korg Exb-Pcm 03 : 80 euro
5) Korg Exb-Pcm 04 : 80 euro
6) Korg Exb-Pcm 05 : 80 euro
 
en nog eens een kick,voor de Roland kaarten is het tenslotte niet meer duidelijk als de koop nog gaat doorgaan,ik wacht hier nog max 2 dagen af,erna verkoop ik deze eventueel weer apart.
 
Roland kaarten zijn allemaal verkocht,hier overzicht van wat nog te koop staat :

1) Hartmann Neuron VS en Steinberg X-phrase in pakket : 200 euro
2) Doepfer A-190 Midi-CV/Sync : 90 euro
3) Korg triton rack : 430 euro
4) Korg Exb-Pcm 03 : 80 euro
5) Korg Exb-Pcm 04 : 80 euro
6) Korg Exb-Pcm 05 : 80 euro
 
niemand interesse??????
t'is vrij stil moet ik zeggen,raar,dacht dat er toch nog zaken tussenstaan die nog in de markt liggen :-)
 
de triton en kaarten zijn gereserveerd
blijft over :

1) Hartmann Neuron VS en Steinberg X-phrase in pakket : 200 euro
2) Doepfer A-190 Midi-CV/Sync : 90 euro
 
De Doepfer A-190 haal ik uit de verkoop,denk er toch aan ooit eens een draagbare modular samen te stellen.

Dus blijft er alleen over :

Hartmann Neuron VS en Steinberg X-phrase in pakket : 200 euro
 
Ik had 2 biedingen gekregen,de eerste bieder haakt af wegens toch niet zijn ding.
Nu ik hoop dat de tweede bieder dit leest,want heb het verkeerde pm gedelete en weet nu niet meer wie je was om contact op te nemen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top