FL Studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Manual ? of gewoon beetje rondklikken in FL doet ook al wonderen..

Als iemand "ja" antwoord moet je het ook opzoeken, een goeie shortcut zou zijn om dat alvast zelf te checken :)

Maar je kan er vanuit gaan dat tegenwoordig elk beetje fatsoenlijk programma, zeker in deze tak van sport, wel shortcuts heeft en dat die ook wel te customizen zijn.
 
ja dat kan, zo had ik in FL altijd de knop 'Hey ik ben een luilak, ik vraag het gewoon meteen aan SF' en dat was dan een shortcut naar de 'new thread' knop hier op het forum.
 
Lol mensen, ik meen dit, het is nergens te vinden waar je dit kan instellen. Ook niet in de manual.
 
Als je met je cursor ergens op gaat staan/aanklikt dan zie je in het schermpje onder "HELP" de shortcut van het desbetreffende.
 
Zit er denk ik niet in, ik kan het iig niet vinden.

Maar waarom vraag je dit niet gewoon op het image line forum?
 
jezus ik zeg toch Custom keyboard shortcuts, die keyboard shortcuts had ik al lang gevonden ik wil ze alleen aanpassen.
 
Denk dat je meer succes gaat hebben op het image line forum inderdaad.

Verder waardeerd niet iedereen onfatsoenlijkheid, jij hebt iets van een ander nodig, niet andersom dus enige correctheid is op zijn plaats lijkt me.
 
jezus ik zeg toch Custom keyboard shortcuts, die keyboard shortcuts had ik al lang gevonden ik wil ze alleen aanpassen.

Oef zo is de kans op een goed antwoord klein.
Probeer je aan de netiquette te houden.

Als je je opmerking iets anders formuleert, dan komt dat heel anders over en zal je ook sneller antwoord krijgen op je vragen

Paul
 
Ik dacht dat ik duidelijk was met Custom keyboard shortcuts, blijkbaar snappen mensen dat dan niet. Sorry. Ik wil trouwens bevestigen dat dit niet mogelijk is in FL Studio wat belachelijk is maar goed.
 
Bericht door een moderator:
Aangezien ook de topicstarter inmiddels doorheeft dat het niet mogelijk is (wat elk antwoord ook wel bevestigde) kan deze wel dicht voor er nog meer modder boven water komt.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top