Little Phatty versie verschillen

Of je hangt er een cheape Behringer effectpedaal achter, heb je ook noise (maar dan voor €15) ;)
wat meer on topic: Kan het os van de stageII zonder hardware modificatie in de stageI gezet worden?

Ik heb het 2 keer gedaan. Geen probleem. Ik geef verder geen garantie :engel:
Alleen de eerste versie, de Tribute moet een upgrade hebben:

The Little Phatty Tribute Edition requires a hardware upgrade in order to run OS 2.1. The latest firmware version for Tribute Editions which have not had the hardware upgrade is OS1.04. Do not attempt to install OS 2.1 for your Tribute Edition unless the hardware upgrade has been performed. Click here to learn more about the Little Phatty Tribute Upgrade.

Het os van de StageI en II zijn volgens mij hetzelfde.
 
Laatst gewijzigd:
je kan wel een noise gen maken in de phatty, alleen kost je dit in een patch een OSC.. de lfo heeft namelijk wel een noisegen, deze gooien op OSC en hoppa!

Hij is idd behoorlijk beperkt in sommige opzichten.. maar de sound is super! ik heb nog nooit zoveel plezier gehad in het bespelen van een synth.. uren lang kan ik gachter elkaar genieten van de wonderschone sound.

Hij is ook echt geboud als een tank. Kosten zijn zeker niet bespaard op de behuizing!

http://synthforum.nl/forums/showthread.php?t=124547&highlight=phatty+show

hier heb ik een demo gepost om je een idee te geven.. ik hou van deze synth!

Klopt, maar dan ben je inderdaad een osc kwijt. Een willekeurige noise generator kan natuurlijk ook of zoals Hazes al zegt, als laatste in je keten een Behringer 8o)
 
Verdere verschillen tussen TE en Stage uitvoering;bij Stage zit er een sticker op het frontpaneel,bij de TE is dit op het metaal gedrukt.

Verder zijn de envelopes bij de TE wel RAC en bij de Stage niet.
 
je kan wel een noise gen maken in de phatty, alleen kost je dit in een patch een OSC.. de lfo heeft namelijk wel een noisegen, deze gooien op OSC en hoppa!

Hij is idd behoorlijk beperkt in sommige opzichten.. maar de sound is super! ik heb nog nooit zoveel plezier gehad in het bespelen van een synth.. uren lang kan ik gachter elkaar genieten van de wonderschone sound.

Hij is ook echt geboud als een tank. Kosten zijn zeker niet bespaard op de behuizing!

http://synthforum.nl/forums/showthread.php?t=124547&highlight=phatty+show

hier heb ik een demo gepost om je een idee te geven.. ik hou van deze synth!

Maar kan je dan nog S&H'en ?? Aangezien die ook op het lfo zit en dat is wat onze topicstarter toch wou :) ?
 
Ik heb inmiddels de Little Phatty geprobeerd en ben er totaal op teruggekomen.
Hij viel me ontzettend tegen. Niks bijzonders wat betreft klank en gewoon veel te duur voor wat hij biedt. Hij is me te beperkt.
 
Jammer he? Ik heb er wel eens op gespeeld, en vond hem zeker leuk. Maar een prijs van 1000 is belachelijk. Probeer de Mopho keys eens, (geloof niet dat 'ie al uit is) die heeft een wat vriendelijker prijs.
 
Jammer he? Ik heb er wel eens op gespeeld, en vond hem zeker leuk. Maar een prijs van 1000 is belachelijk. Probeer de Mopho keys eens, (geloof niet dat 'ie al uit is) die heeft een wat vriendelijker prijs.

Heb je presets staan skippen dan ?, ik snap het niet.
Het is een ongeloofelijk uitgebreide dikke bak, die MENIGE synths wegblaast.
Hij snel, snappy, en doeltreffend.
Ik vindt em die 1000,- meer dan waard, wij gebruiken hem veelvoudig in onze tracks......

Is gewoon een beest van een bak
 
Ik vind mijn mono/poly toch een stuk interessanter. Misschien iets minder dik, maar te compenseren met de 4 oscillatoren die hij heeft.

'k heb niet alleen presets staan beluisteren, maar ben ook eens aan het knoppendraaien geweest en voor mij is het het allemaal net niet. In ieder geval niet voor die prijs. Voor dat geld. Prijs is voor zo'n beperkt apparaat gewoon te hoog. Als ie een paar 100 euro goedkoper zou zijn, zou het een leuke synth zijn, maar niet voor de 1000 euro die hij nu kost. En dan komen er nog allerlei extra kosten bij als ik hem uit wil breiden.
 
Back
Top