Megavette videoclip maken!!!

Flexacam

Nieuwkomer
Lid sinds
16 Maart 2010
Berichten
3
Hoi allemaal,

Laat ik eens beginnen met uit te leggen wie ik ben en wat ik van plan ben!
Ik heb de afgelopen jaren (alles bij elkaar 23 jaar), gedraaid in diverse clubs en als resident in Nederland en daarbuiten. Heb in de Hoeve, Linde, Time-Out Gemert en in veel clubs in Duitsland gestaan en Trance, Elektro, etc etc gedraaid. Uiteindelijk ben ik er mee gestopt omdat ik niet zoals een DJ Jean of zo mijn hele leven 's nachts bezig wil zijn...

Al een tijdje heb ik een nieuwe "hobby" en dat is het filmen van races op semi-professioneel nivo zoals de 24 uurs op Nurburgring, Hongarije, Barcelona en onlangs nog in Dubai :-) daarnaast film ik veel op Zandvoort en de ODC drift kampioenschappen.

Mijn gear is zwaar professsioneel in alle opzichten en dan heb ik het over HD opname mogelijkheden, special effects met chroma key (groene doek) en After Effects/3D en ga zo maar door, kortom alles om een mega vette clip neer te zetten!!

Maar ja, nou kan ik mijn meissie wel een liedje laten zingen of zelf op de synth gaan rammen maar daar maken we dus geen dikke Trance produktie mee ;-)

Ik stel dus voor om bij wijze van leerproces, voor een of meerdere van jullie een dikke clip op te gaan nemen zonder enige bijbedoelingen zoals winst of zoiets! Ja, gratis, ook al zou het een goed gedraaide clip op een van de stations of internet worden! Mij gaat het om het leren van een goede clip maken, ik heb ideeen genoeg en heb natuurlijk verstand van diverse muziek stijlen zoals House, Club, Trance etc etc.. alleen ontbreekt het mij aan een producer die mij de kans wil geven en samen met mij iets gaafs wil gaan maken!!!

Het meeste kan in eerste instantie via mail, en dan heb ik het over ideeen uitwisselen en de uiteindelijke track als video track samen te stellen en als we uiteindelijk op een lijn zitten zal er gefilmd moeten worden!! That's the great part!!

Ok, zie dit aub als een serieus voorstel en niet als een of andere nono die met een handycam een fimpie wil maken ok?!

Ik zie jullie reacties en eventueel een kort fragment van de productie graag tegemoet, het moet vind ik wel klikken met de stijl in het begin om iets moois te kunnen maken!!

ps Website www.flexacam.nl is in de maak, staat nu een of andere Joomla shit op maar dat komt goed!

Grtz,
Rob
 
Ik heb niks voor je, maar ik vind dit en gave idee!!
Zou meer menzen moeten doen.
 
Ik denk een uitgelezen kans voor iemand hier op het forum.
Er komt muzikaal gezien heel veel crap voorbij en wat minder een echt goed nummer. (wat logisch is)

Er zijn best nummers bij die een leuke clip verdienen.

Ik ben benieuwd wat eruit komt.

In elk geval een heel mooi aanbod!

Paul
 
Zo, dat klinkt moddervet! Ik gok dat mijn producties nog niet van hoog genoeg niveau zijn, sta natuurlijk wel voor alles open. Maar ik zou eens informeren bij de jongens van Diesel Disko. Zij maken zeer dansbare electropop/dance (live ala Soulwax op de dj's na) en verdienen simpelweg een vette clip.
 
Mooi initiatief. Ik ben zelf ook veel bezig met filmen en editten. En ik wil later mezelf veel bezig gaan houden met videoclips. Dus mocht je ook een handje nodig hebben of wat ideeen hebt kun je me mailen. Frank_janssens@live.nl Waar kom je vandaan?
 
Hi allemaal,

Ik heb al veel leuke reacties binnen en ga vanavond op mijn gemak eens een aantal YouTube's/MySpace's etc. luisteren en bekijken!

Keep them coming ok?!

Misschien kunnen we hier wel een vast onderwerp van maken zodat iedereen kan volgen hoe het traject verloopt?!

Greetings,
Rob
Flexacam
 
Hey allemaal,

Thanks voor al jullie reacties!

Omdat ik mij voorlopig volledig wil storten op maar een produktie heb ik een keuze gemaakt voor diegene waar het gelijk goed mee klikte en al meteen leuke ideeen ontstonden!

De teksten worden op dit moment geschreven en dan gaan we het script uitwerken en opnemen :-)

Wij houden jullie op de hoogte!!

Binnenkort gaat www.flexacam.nl online en daarop zijn er dan regelmatig updates over het onstaan van deze nieuwe megavette clip!

Groeten en nogmaals bedankt!

Rob
Flexacam
 
Misschien kunnen we over een paar maanden een enthousiast heupwiegende Brad verwachten?
 
Back
Top