commercieel trance nummer....jullie reakties?

sorry hoor, maar dat is toch een echte TB-303 !!!

zie hier nog maar eens het echte bewijs dat je prima rebirth als een TB303 kunt gebruiken in een mix met effecten ...einde discussie! ;)

en bambam, je reactie snap ik niet helemaal.....wat bedoel je nou? vinjeutnix of vinjeut super?

Olaf
 
Orgineel geplaatst door equate


yep, een sample die we bij het afmixen in de studio ook nog door een buizen
compressor gehaald hebben!
En dat was ook het leuke ervan, we hebben "en passsent" (of hoe noemen ze dat in het Frans?) er aan aantal tricks-of-the-trade bijgeleerd !
(rest van de drumgeluiden is voornamelijk een drumstation)


equate.

wtf is een buizen compressor?
ik heb in mijn hele leven nog nooit een "compressor" gebruikt.
 
LOL!
 
Orgineel geplaatst door Mastermind NRG


wtf is een buizen compressor?
ik heb in mijn hele leven nog nooit een "compressor" gebruikt.

Ik blies er altijd mijn basketbal mee op. Handiger dan pompen nietwaar.
 
Dat is toch het gereedschap van een loodgieter? Als ze te lang zijn kan ie ze compressen... vet handig man.
 
Mwaaaaah!

Mwaaaaah!

Het zou te ver gaan om te zeggen dat dit dus super was. Maar slecht is het dus echt niet! Persoonlijk miste ik echter net dat ene ´extra´ wat een goed trance nummer ....... dus super maakt! Wat is dat ´extra´ dan? Nou als iemand dat wist had hij gouden handjes zeg maar. Succes verzekerd.....

Een ander punt wat mij opviel in de hele discussie hier is dat er velen hier een beetje zitten te kankeren op Trance muziek. Ook veel opmerkingen van ´dat zou ik ook kunnen´. Of proberen om trance te maken en dan meteen erbij zetten dat je het niet je stijl is en dat je er ook niet meer aan zou beginnen!

Nou!? Kom dan eens met mzuiek die jullie WEL zelf (zouden) maken. Laat eens wat origineels horen dan! Het staat toch niet in de statuten geschreven dat het Trance moet zijn!

Laat je Acid, Techno, Electro, Lounge, etc. dan maar eens horen. Voeg de daad eens bij jullie woorden dan!

Of zeg ik nou weer wat vreemds????

En voor iedereen toch al een prettig weekend gewenst!

Eric :-)
 
Back
Top