Ring modulator shootout: Moogerfooger MF-102 vs. Vermona RM1

ik wilde er vorige maand een bestellen, maar helaas. want de LFO heeft meer golfvormen dan de moogerfooger en ook cv ingangen voor de CP-251 of je synth. De MF-102 is ook heel tof hoor, maar ik wilde die vermona er ook bij. Want een ringmodulator acher je ring modulator ZZ klinkt ook heel ziek. Heb het al een keer getest met 2 MF-102's en de CP-251 er tussen.
 
allebei is de beste keus :-) ik vind vooral de envelope follower en de +/- modulatie cool

weet je of er nog voorraden zijn? en sinds wanneer de productie gestaakt is?
 
Er schijnt in Zuid africa nog een(of 2) rm-1 te staan, maar om zo'n ding nou uit africa te laten komen...Vermona heeft iig geen voorraden meer en in europa zijn ze ook niet meer te vinden. Ik baal hier iig wel van zeg. Want die rm-1 stond al best lang op m'n verlanglijstje.

Die gast van Tidal zou ook een ringmod kunnen bouwen, maar zonder CV. Maar misschien als je't lief vraagt zet hij er ook CV op.
 
djeezis... maar ik heb er zelf allang 1 hoor... was waarschijnlijk van de laatste zending. gerucht gaat dat ze die bakken zelf hebben moeten openschroeven omdat er in china iets mis was gegaan met de assemblage.. misschien was dat de druppel?
 
Back
Top