grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik zag geen achternaam staan, en wat boeit @zeelandnet.nl nou idaardoor weet je toch niet meteen waar iemand precies woont ? Krijg ik nu weer heel het forum over me heen?

Mijn naam+achternaam stonden er dan wel in niet die van de verkoper, maarja begrijpend lezen is ook een kunst
 
Laatst gewijzigd:
ik zag geen achternaam staan, en wat boeit @zeelandnet.nl nou idaardoor weet je toch niet meteen waar iemand precies woont ? Krijg ik nu weer heel het forum over me heen?

Mijn naam+achternaam stonden er dan wel in niet die van de verkoper, maarja begrijpend lezen is ook een kunst

Ja maar in Zeeland wonen natuurlijk maar twee mensen, en De Majoor kennen we al. Dan is die verkoper zo gevonden.
 
kom nou , ding is toch totaal vernaggeld, misschien zit er wel helemaal niets werkends meer in.
als opnemende of live muzikant had je toch op z'n minst de slow/fast switch laten zitten ?
en die dx is ook al van de vrachtwagen gekukeld, of zou dat een handige extra handgreep zijn aan de achterkant ??

Valt mee, ik heb ze gekocht. De CLS222 en de DX7IIFD werken volledig. 8~

Ze waren van een oudere prof. muzikant, trad 4 a 5 keer per week op en had al een paar keer de schakelaars eraf gestoten, heeft toen een vriend alles vast laten zetten, hij gebruikte toch altijd dezelfde instelling. Slow/Fast/Stop regel je gewoon met het voetpedaal, das dus geen probleem.

CLS222 ligt inmiddels uit elkaar, zitten al weer nieuwe potmeters en schakelaars in, nog 2 passende schakelaars zoeken, erin solderen en nog een ledje erin, 4 knopjes erop, dichtschroeven en hij ziet er weer prima uit en is te gebruiken als vanouds. Is toch een bakkie dat tegenwoordig al snel 300-350 euries doet op Ebay. :D

Daarna maar eens kijken of ik nog ergens een zijkantje voor de DX7IIFD op de kop kan tikken, zo niet dan maak ik hem zelf uit pvc plaat. :eureka:
 
Laatst gewijzigd:
Valt mee, ik heb ze gekocht. De CLS222 en de DX7IIFD werken volledig. 8~

aha, weerom: wie niet waagt die niet wint, proficiat !:okdan:
 
Met niet originele knoppen eerder op 200 eu rekenen..er is veel aanbod van goede CLS222's

Maakt niet uit, blijft toch in mijn rackje, klinkt fantastisch 8)
Maar, waar het om gaat.
Deze 'grappenmaker' was gewoon een eerlijke aanbieder.
 
Maakt niet uit, blijft toch in mijn rackje, klinkt fantastisch 8)
Maar, waar het om gaat.
Deze 'grappenmaker' was gewoon een eerlijke aanbieder.

geen worries dan...je moet ze idd eerst even checken op MP voor je een oordeel velt..onze heer heeft rare kostgangers!!
 
Het is altijd in je voordeel als je in Amsterdam-Oost woont.
 
LOL:http://link.marktplaats.nl/326610237

Analoge drumsynth

Kenmerken

* Conditie:
* Gebruikt

Beschrijving
Wie nog nooit een Jomox in zijn studio heeft gehad is niet serieus bezig met produceren! De analoge drumsynthesizers van Jomox zijn zo goed en algemeen bekend dat een Airbase geen uitgebreide toelichting nodig heeft.

Je krijgt er een gratis VST editor bij, waarmee je alle parameters vanuit jouw sequencer, of stand alone, kunt aansturen. Het gemak van de computer met het echte analoge geluid van de 808 en 909 (en andere TR serie drums).
 
Wat is er zo LOL aan? Een Airbase heeft toch enkele analoog opgewekte klanken aan boord naast enkele digitale sample based klanken?

Of heb je het over de iets te ronkende openingsparagraaf...tja, een verkoopspraatje is een verkoopspraatje he. :)
 
Even terug naar het begin. . .

Als je iets koopt; gewoon in de auto stappen en ophalen. Dan kost het maar een beetje tijd en brandstof toch. . . ?!? Je weet dan in ieder geval wel waar je aan toe bent. Pasgeleden een Yamaha CP-60m inclusief een Kurzweil pianoplus module gekocht via E-bay, in Duitsland. Was 1250 km crossen , maar dat kon wel uit middels de aankoopprijs van 238,- euro. . .
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top