grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Beetje off topic maar vooruit;

Heeft iemand hier ook ervaring met de winkel http://www.studiodedijk.nl/ ?
Was deze winkel nog niet eerder tegen gekomen maar ik wil er eigenlijk wel wat bestellen, goedkoop, snel en geen verzendkosten.


Eerst was het Studio De dijk toen overgegaan of in samenwerking met New Tech
Partners die over kop is gegaan ,en nu is het weer Studio De dijk.

ik heb nooit iets besteld via internet , wel een keer iets
gekocht maardat was in de jaren 90 :)
 
Oorspronkelijk geplaatst door The Untitled Bekijk bericht
Beetje off topic maar vooruit;

Heeft iemand hier ook ervaring met de winkel http://www.studiodedijk.nl/ ?
Was deze winkel nog niet eerder tegen gekomen maar ik wil er eigenlijk wel wat bestellen, goedkoop, snel en geen verzendkosten.

Ok en snelle levering of zelf afhalen op afspraak, je kunt tevens onderhandelen over de prijs als je ergens anders de spullen goedkoper ziet. Voorwaarden en condities over garantie zijn onduidelijk maar komt er waarschijnlijk op neer dat je direct naar de leverancier toe moet als er iets met de gear loos is.
 
:erm: Ook zo'n lekker duidelijk verhaal dit:

Beschrijving
Dit Preowned Yamaha 02R96 Versie 2 Digital Recording Studio wordt geleverd met alles wat je nodig hebt om een high spec opnamestudio.
Inbegrepen bij deze geweldige Yamaha 02R96 is de maat Omnirax Mixstation meubilair, de meterbrug, zijvleugels en twee ADAT kaarten
maken 24 extra kanalen, allemaal in goede staat met nauwelijks een merk. Het komt uit een prachtig prive-atelier waar zij voorzichtig
eigenaar zag nadat hij als een eerste geboren. Al deze extra's toe te voegen aan je een fortuin bespaar zo duizenden euro's en niet te missen
op deze zeldzame gelegenheid!

De 02R96V2 is een nieuwe revolutie in een lijn van de productie consoles die is geëvolueerd door de jaren heen in antwoord op behoeften
van de gebruikers uitgegroeid tot de de facto standaard voor de productie consoles: de 02R, debuteert in 1995 en een fundamentele reden
voor de Yamaha's 2007 Technische Grammy Award, uit 2002 02R96 en de 02R96 Versie 2 uitgebracht in 2004.
Met 56 input kanalen en 18 bussen mengen, is het 02R96V2 ondersteund door de indrukwekkende rekenkracht van een aangepaste Yamaha
DSP7 LSI en biedt dezelfde array van robuuste kanaal fungeert als de DM2000 op de in-en uitgangen.
De "geselecteerde kanaal" systeem zekeringen de beheersbaarheid van een digitale mixer met het gevoel van een analoge bureau voor een
snelle, intuïtieve bediening wanneer je het nodig hebt.

Mixstation O2R96 maat studio eenheid.

De Mixstation / O2R96 is een unieke, ergonomische en zeer intuïtieve multi-level werkomgeving ontworpen voor de Yamaha O2R96 digitale
mixer en bijbehorende randapparatuur.

http://link.marktplaats.nl/412036188
 
Ok en snelle levering of zelf afhalen op afspraak, je kunt tevens onderhandelen over de prijs als je ergens anders de spullen goedkoper ziet. Voorwaarden en condities over garantie zijn onduidelijk maar komt er waarschijnlijk op neer dat je direct naar de leverancier toe moet als er iets met de gear loos is.

Heb je de voorwaarden gelezen ? Want dat staat er helemaal niet. Dit wel:

"Garantie-afhandeling
Wanneer u een defect product heeft dient u deze bij ons aan te melden per e-mail op bestel@studiodedijk.nl. Na aanmelding ontvangt u van ons een RMA nummer.

Na ontvangst van uw RMA zullen wij het product testen en binnen 5 werkdagen u uitsluitsel geven over de verdere afhandeling. In de meeste gevallen word het product binnen 10 werkdagen vervangen of gerepareerd.

Garantieperiode
Wij geven standaard op alle producten twaalf maanden garantie en in de meeste gevallen vierentwintig maanden garantie. Op supplies geven wij een beperkte garantie periode van drie maanden. Op tweedehands goederen geven wij standaard drie maanden garantie, tenzij uitdrukkelijk anders is vermeld.

Garantievoorwaarden
Voor bijna alle producten geld dat alleen garantie word gegeven door de fabrikanten en ook indirect door ons wanneer het product in originele verpakking retour komt. In alle gevallen dient bij een RMA het product goed verpakt te zijn. Zonder degelijke verpakking wordt een RMA niet behandeld en vervalt de garantie."

Lijkt mij gewoon als elke winkel. De garantie komt van de producent, maar je moet inleveren via de winkel. Wat denk ik ook de wettelijke verplichting is. Nu ja, een aantal winkels als Thomann zijn makkelijker (30 dagen retourrecht).
 

Attachments

  • marktplaats humor.jpg
    marktplaats humor.jpg
    71 KB · Bekeken: 39
:erm: Ook zo'n lekker duidelijk verhaal dit:



http://link.marktplaats.nl/412036188


Hallo,

Hartelijk dank voor uw e-mail en interesse in het kopen van mijn pakket.The pakket is beschikbaar voor 1200 EUR, zoals vermeld op de website. Ik kocht het item toen ik werkte in Nederland voor 2 jaar, als een politieman, in een uitwisselingsprogramma. Het item is in zeer goede staat en ik heb nooit problemen gehad met haar. De uitwisseling programma klaar is en ik heb terug naar huis, in Engeland. Ik verkoop het omdat ik heb hier nog een en ik niet meer nodig, en ik wil het terug te verkopen in Nederland, omdat het werd gekocht en het heeft alle papieren en handleidingen in het Nederlands. Met alle internet fraude en oplichters, heb ik besloten om een derde partij escrow-service te gebruiken om deze te koop voor me.They greep zal zorg dragen voor de levering van het pakket, de Bill of Sale voor het pakket, en zelfs de payment.If u bent geïnteresseerd in de aankoop van het pakket en beslissen om de volgende eigenaar te worden, zal er geen problemen bij het verkrijgen van het pakket aan u voor. Hebben we een veilige en vlotte transaction.Let me weten als wij de transactie kunnen starten en dan excuus mijn Nederlands, omdat ik niet goed schrijven na slechts 2 jaar in Nederland.

Als je kunt schrijven me terug in het Engels, zal dat geweldig zijn.

Dank u wel,



:Z
 
Ik zou het geld overmaken, politieman etc. moet wel goed zitten...........

Hallo,

Hartelijk dank voor uw e-mail en interesse in het kopen van mijn pakket.The pakket is beschikbaar voor 1200 EUR, zoals vermeld op de website. Ik kocht het item toen ik werkte in Nederland voor 2 jaar, als een politieman, in een uitwisselingsprogramma. Het item is in zeer goede staat en ik heb nooit problemen gehad met haar. De uitwisseling programma klaar is en ik heb terug naar huis, in Engeland. Ik verkoop het omdat ik heb hier nog een en ik niet meer nodig, en ik wil het terug te verkopen in Nederland, omdat het werd gekocht en het heeft alle papieren en handleidingen in het Nederlands. Met alle internet fraude en oplichters, heb ik besloten om een derde partij escrow-service te gebruiken om deze te koop voor me.They greep zal zorg dragen voor de levering van het pakket, de Bill of Sale voor het pakket, en zelfs de payment.If u bent geïnteresseerd in de aankoop van het pakket en beslissen om de volgende eigenaar te worden, zal er geen problemen bij het verkrijgen van het pakket aan u voor. Hebben we een veilige en vlotte transaction.Let me weten als wij de transactie kunnen starten en dan excuus mijn Nederlands, omdat ik niet goed schrijven na slechts 2 jaar in Nederland.

Als je kunt schrijven me terug in het Engels, zal dat geweldig zijn.

Dank u wel,



:Z
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top