grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
De gewone, geen reversed keys. Zelfs geen syek desrever.

Hij zal wel leuk klinken, maar hij is niet bepaald zo "hands on" als noem maar een juno106 ofzo...En hij ziet er inderdaad niet uit. :D

Ik bedenk me ook wel eens, had men pakweg een Yamaha SY-22 in een grote metalen kast met houten zijkanten gestoken, dan was hij waarschijnlijk 5 keer zo duur nu. :)
 
Ja dat klopt volgensmij wel dat die hier te koop stond, voor 125 zelfs, zelfde beschadigingen zo op de foto te zien. volgensmij kwam die uit de omgeving... zuthup. :L

vraag mij ook werkelijk af of dat er een halve zool is die hem voor de vraagprijs over neemt.
 
En daar wilde je de internetpolitie voor inschakelen? :)
Dit heeft niks met oplichting te maken, puur met iemand die inhalig is en flink wat winst wil maken. Als er iemand zo'n belachelijk bedrag voor gaat betalen is dat zijn/haar eigen keus.
 

Wat verstaat hij onder Fully serviced? Dat staat bij al zijn advertenties. Is dat een verkooptruc, of busje contactspray?
Ahh ik zie het op de laatste foto. Niet meer als normaal dat er een defecte chip wordt vervangen voordat je hem de deur uit doet. Dat noem ik niet fully serviced. Elk apparaat hoort toch gewoon naar behoren te werken, tenzij je het nadrukkelijk als defect verkoopt.
 
Wat verstaat hij onder Fully serviced? Dat staat bij al zijn advertenties. Is dat een verkooptruc, of busje contactspray?

Hij heeft een of andere Amsterdammer gevonden die wonder dokter is en na het vervangen van 1 voicechip is ie ineens 800eu waard!
 
Wat verstaat hij onder Fully serviced? Dat staat bij al zijn advertenties. Is dat een verkooptruc, of busje contactspray?
Ahh ik zie het op de laatste foto. Niet meer als normaal dat er een defecte chip wordt vervangen voordat je hem de deur uit doet. Dat noem ik niet fully serviced. Elk apparaat hoort toch gewoon naar behoren te werken, tenzij je het nadrukkelijk als defect verkoopt.


Fully serviced is in mijn realiteit "gerepareerd na defect"
 
Hij heeft een of andere Amsterdammer gevonden die wonder dokter is en na het vervangen van 1 voicechip is ie ineens 800eu waard!

Misschien is het een chip t.w.v. 400 euro.
Of had de vorige eigenaar een hond of kat die nogal verhaarde, dan gaat er een hoop service zitten in het uitzuigen van het apparaat. Die uurtjes moeten dan wel terugverdiend worden.
 
Misschien is het een chip t.w.v. 400 euro.
Of had de vorige eigenaar een hond of kat die nogal verhaarde, dan gaat er een hoop service zitten in het uitzuigen van het apparaat. Die uurtjes moeten dan wel terugverdiend worden.

Voor 800 eu mag een Juno 106 6x nieuwe voicechip hebben en free shipping.
 
Zie zijn feedback

ALs je een maxikorg t.w.v. 1000 euro voor 2250 weet te verkopen doe je het niet verkeerd

Ach ja...de rest van de FB is tientjes werk. Maakt verder ook niet uit ik wens hem veel succes.
 
Deze knakker kom ik ook in talloze advertenties als bieder tegen..;

attachment.php


Grappenmaker, handelaar.. of iemand met een heeele grote studio 8o)



.
 

Attachments

  • sample.universe.JPG
    sample.universe.JPG
    7,5 KB · Bekeken: 38
Deze knakker kom ik ook in talloze advertenties als bieder tegen..;

attachment.php


Grappenmaker, handelaar.. of iemand met een heeele grote studio 8o)



.

MP spotten neemt groteske vormen aan.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top