• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Realistic Concertmate MG-1 , Siel DK700

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ElSmurf

Stamgast
Lid sinds
3 november 2009
Berichten
198
Locatie
Belgenland
Realist Concertmate MG-1 de Moog Rogue voor Radio Shack uit 1981.
In mooie staat. Heb heel de synth opgekuist, keyboard incluis, en voor de kenners ook de vloeibare schuimzooi eruit gehaald. Sliders zijn ook gekuist maar hebben sowieso wat afgezien door het schuimprobleem. Alle sliderkapjes zijn origineel, keyboard is mint en de keyboard-contactjes zien er ook als nieuw uit. Enige minpunt is dat er door de leeftijd en ik vermoed warmte een viertal haarscheurtjes zijn gevormd op de front panel sticker. Fotos on demand. Ik heb er 400€ voor gegeven dus dat wil'k er ook voor terug. Gaat weg wegens aankoop Yamaha CS01 (veel meer mijn ding)

SIEL DK700 De laatste en beste Siel volgens velen. Gekocht van een forumlid. Is ook helemaal opgekuist, keyboard incluis. Ook de key-contactjes zijn opgekuist. Batterij is vervangen door een vorige eigenaar. Komt met een uitprint van de handleiding in een A5-booklet. In heel mooie staat, beetje wear op de menutoetsjes en hier en daar een deukje. 6-voice SSM-synth met leuke mod-routing mogelijkheden. Fotos ook op aanvraag. Heb er 350€ voor gegeven dus dat wil'k er ook voor terug. Gaat weg wegens aankoop Korg Polysix (hoeveel 6-voice SSM synths heeft een mens nodig?)
 
Concertmate is de deur uit!

Sieltje staat er nog ! 350€ - 2 DCO's per voice. Klinkt net als de Opera 6 :
 
Schop voor de Siel!

Grotere foto en geluidsfragmenten te verkrijgen op aanvraag.
 

Attachments

  • Siel.jpg
    Siel.jpg
    197,3 KB · Bekeken: 91
Siel is verhuisd naar Parijs en heeft daar een mooie nieuwe thuis gevonden!

Deze mag helemaal OP SLOT!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top