De Rechter in Eindhoven - Stratum.

JohnnyBusca

rocket scientist
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
10.414
Locatie
Eindhoven - Strijp!
Gisteren ben ik naar de Rechter geweest in Eindhoven op stratumseind. Echt een hele gezellige tent.

Drie zaaltjes plus een expo ruimte. Een lounge hok en twee feest zalen. Gisteren was er een elektro feestje. Het was gezellig druk en veel musicerende mensen waren aanwezig. Zo was Stefan Robbers en die reserve AcidJunk er en Lady Aida. Verder nog wat dj's waar ik de naam niet meer van herken. Verder waren er mokkels. Dat is natuurlijk ook niet mis.

Als iemand in de Rechter moet draaien, laat het dan weten. Waarschijnlijk ga ik elke zaterdag voortaan naar de rechter...
 
Inderdaad, ik geloof dat dat vroeger inderdaad krabbedans heette. Maar ik weet het niet zeker.
Maar eventjes een vraag aan bikkel en traizor... (en bambam) Wat doen jullie op zondag?
 
Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...

Ik hoorde dat de Rechter min of meer ruzie hadden met Shine... Is dat zo?
Zou toch jammer zijn...
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Inderdaad, ik geloof dat dat vroeger inderdaad krabbedans heette. Maar ik weet het niet zeker.
Maar eventjes een vraag aan bikkel en traizor... (en bambam) Wat doen jullie op zondag?

Zeg....waar leidde die vraag nou eigenlijk heen?
 
Heel eenvoudig.... Wat is er op zondag te doen in Eindhoven...

Geen specifieke zondag, maar een zondag in het algemeen..
 
De Rechter is inderdaad een erg gezellige tent, en heette vroeger de Krabbedans. Het zit in het oude paleis van justitie, midden op het stratumseind. Het is dat oude, klassieke hoge gebouw.

Mijn broer is één van de resident dj's in de Rechter, onder de naam DJ Beauritz. Hij draait voornamelijk oude en moderne underground NY-disco (www.nydisco.com).

Groeten, Phontaq
 
Kwam

Kwam

Ik kwam er toch regelmatig.. in den beginne.. maar ben er het laatste half jaar niet meer geweest. Vond het wel een relaxte tent eigenlijk.

Hebben ze die 'derde zaal' nou ooit gerealiseerd ?
 
Origineel geplaatst door Phontaq
De Rechter is inderdaad een erg gezellige tent, en heette vroeger de Krabbedans. Het zit in het oude paleis van justitie, midden op het stratumseind. Het is dat oude, klassieke hoge gebouw.

Mijn broer is één van de resident dj's in de Rechter, onder de naam DJ Beauritz. Hij draait voornamelijk oude en moderne underground NY-disco (www.nydisco.com).

Groeten, Phontaq

klinkt vet! helaas werkt de site niet....heeft ie ergens mixen online staan? kheb er trouwens een keer met Terry Hunter gedraaid, op een Warm-avond...dat was wel leuk...alleen vonnik terry toen te hard/donker draaien...
 
Origineel geplaatst door Shivah
ooit was er een hele leuke tent cq cafe,damn wat is het jammer dat die niet meer is:(

le beat international,zat achteraan bij de roadhouse


Bedoel je niet tevoelig de trance??die zat naast de Big Ben en schuin tegen over de road house (of was dat niet jou tiepe tent :))
 
Origineel geplaatst door Dj_Platypus
Bedoel je niet tevoelig de trance??die zat naast de Big Ben en schuin tegen over de road house (of was dat niet jou tiepe tent :))

de trance? nee die zal ik vast niet bedoelen lol

le beat was een cafe..
waar zowel skaters ,graffiti spuiters,hiphoppers,house mensen,funk mensen,techno mensen,electro mensen,bijeen kwamen......
erg veel gave mensen

toptent....jammer dat het in 2000 ging sluiten..

toen had eindhoven het nog voor me(qua dat dan)
 
Origineel geplaatst door Dj_Platypus
Bedoel je niet tevoelig de trance??die zat naast de Big Ben en schuin tegen over de road house (of was dat niet jou tiepe tent :))

Hehehe de Trance mja wel lachen maar toch iets heel anders dan La Beat.
 
Back
Top