NI Kore Player & Instruments

J0sT

d(-_-)b
Lid sinds
29 september 2006
Berichten
444
Locatie
Amersfoort
Hello,

Ik heb een vraagje omtrent Kore Player van Native Intstruments.
Ik heb die gedownload, kan gratis, omdat ik bij aanschaf van NI Akoustik Piano een tegoedbon kreeg voor Kore Player plugins/instruments.
Nu was ik daar niet heel erg van onder de ondruk. Maar nu kreeg ik van NI een alleraardigst mailtje met een coupon voor nog eens € 25,-, t.g.v. kerst enzo.
Nu komt dit erop naar dat ik zo ongeveer gratis zo'n instrument pack hier kopen.
Heeft iemand ervaring met Kore Player en de plugins? En zou diegene dat ook met mij willen delen :)?
Ik ben vooral geinteresseerd in plugins waar ik pads mee kan maken. Zie beide bijlagen.
Bekijk bijlage 47853 & Bekijk bijlage 47854
Welke Kore plugin kan ik daar het beste voor gebruiken?
 
Ik gebruik Kore player als AU-plugin in Mainstage. Je hebt de Kore soundpacks nodig om er iets mee te kunnen, je kunt bv geen FM8 of Absynth patches inlezen. Deze sounds kun je beperkt editen, standalone kun je deze niet saven maar in een Host zoals Mainstage of Logic worden de settings opgeslagen.
 
Ik snap hoe Kore Player werkt.
Een ROMpler die bepaalde presets van NI plugins kan spelen.

Ik ben dus benieuwd met welke soundpacks is zulke pads kan maken.
Massive? Absynth? Vintage?
 
Absynth is uitstekend geschikt voor patches, check de voorbeelden maar eens op de website.
 
Het eerste voorbeeld is Absynth sowieso perfect voor en daar kan je echt veel moois mee.
Ook kun je bv. eigen samples inladen als osc en daarweer filter + modulatie overheen doen, etc.. etc...
De 2e gaat samen met meer sounds en daar durf ik niet veel van te zeggen.
 
Ik heb het dus nog steeds over Kore Player, waar ik dus soundpack van bv Absynth in kan laden.
Van inladen van wavs in Absynth opzich is dus geen sprake.
Ik ga de demos Absynth dan ff uitchecken. Thanks!
 
OK. Daar heb ik wat aan.
Iemand ervaring met die Massive soundpacks?
 
Bedenk je wel dat je niet beide vouchers voor 1 kore pack kan gebruiken. Ik heb zelf nog vouchers van Komplete en Maschine. Maar ik krijg geen 75€ korting op 1 product.

Overigens zag ik op een ander forum dat deze "christmas voucher" voor meerdere producten geldt. Koop je 2 soundpacks, dan krijg je op beide 25€ korting. Kan je die andere bewaren voor een andere keer.

Welke soundpack het beste is voor jou? Er staan demo's op NI site. Elk pack is een verzameling van sounds. Leads, bassen, pads, fx, enz. Er is geen "pads" soundpack. De op FM8 gebaseerde expansions zullen FM pads hebben. De Massive expansions VA pads, enz.
 
Bedenk je wel dat je niet beide vouchers voor 1 kore pack kan gebruiken. Ik heb zelf nog vouchers van Komplete en Maschine. Maar ik krijg geen 75€ korting op 1 product.

Overigens zag ik op een ander forum dat deze "christmas voucher" voor meerdere producten geldt. Koop je 2 soundpacks, dan krijg je op beide 25€ korting. Kan je die andere bewaren voor een andere keer.

Welke soundpack het beste is voor jou? Er staan demo's op NI site. Elk pack is een verzameling van sounds. Leads, bassen, pads, fx, enz. Er is geen "pads" soundpack. De op FM8 gebaseerde expansions zullen FM pads hebben. De Massive expansions VA pads, enz.

Ook good to know! Thanks.
Ik ga het deze week ff uitvogelen.

Kan overigens bij de demos geen bevredigende sounds vinden...
 
Back
Top