[Electro] Funxiun-Live Like Sunday

funxiun

I'm the master of the 808
Lid sinds
9 mei 2002
Berichten
836
Locatie
Harskamp
Oi!

Ik moest maar weer eens met de :kont: bloot dus hier een trackje van mij:

Funxiun - Live Like Sunday

Gebruikte gear:
EMU Esi 2000 Sampler (beats)
Korg microKorg (bassline)
Roland MKS30 (wobbly leads)
Roland MKS50 (Strings)
Nord Micro Modular (lead2)
Yamaha An1X ('rits' effekten :) )

Nou...euh...ben benieuwd wat jullie er van vinden!

R.
 
Laatst gewijzigd:
Klinkt bijzonder lekker, ik hou zelf van een iets meer dichtgesmeerde beat, dit klinkt wel erg "droge 808" naar mijn smaak, maar alle geluiden zijn goed op elkaar afgestemd en er zit voldoende sfeer in. Zo rond 3:45 komt er een lead in die qua melodie af en toe niet in de toonsoort past (lees: vals klinkt), dat stoort wel een beetje.

Verder geen commentaar, goede track.
 
Klinkt wel okay, mooi melancholisch maar ook straight forward. Ik ben het er wel mee eens dat de drums (en met name de claps) iets te kaal zijn, zeker omdat de synth geluiden wel dikker zijn. Reverbje misschien? Ook het stuk na de break mag wat anders, het is hetzelfde als vóór de break. Zou wat euphorischer mogen in dat tweede stuk, er mag nog wel wat bij.
Hop, en wéér eentje die kant nog wal raakt. Ben op dreef denk ik.
 
Ik vind het een kaal nummer, mag best nog wat meer variatie in vind ik... o.a in de beat
 
hij is VET! nix meer aan doen!
 
Dikke vette sjit! Gewoon lekker laten zo! De main melodie lijkt wel dat een nummertje in de top 40....die gaat zo iets van Lonelyness is only happines...etc.etc. Maar dat maakt geen klap uit. Werkt als een gek op de dansvloer! Weet ik zeker!
 
Erg mooie geluiden. Lekkere retro sound.

De bas is misschien ietsje te hard. Beetje panning hier en daar zou misschien wel leuk zijn om te proberen. Maar het is een lekkere mix. :)
 
goede track, lekkere bassline en fijne geluiden !

ik zou er ook weinig meer aan veranderen.

:okdan:

equate
 
Zenks!

Zenks!

Bedankt mensen!

Voor al de (positieve) reacties op de track.
Ik ben er zelf ook behoorlijk mee in mijn sas.

Ik neem 'm in iedergeval nog een keertje op, rekening houdende met de bassline en de kickdrum.
Die zitten inderdaad af en toe een beetje met elkaar in de knoop.

R.
 
lekker nummer, zit hier flink te wiebelen met mn kopfoon op :dj:

maar ik ben het met NorthernLightX eens dat die lead op 3:45 een beetje mmm "wringt" zeg mar.

Maar wel heel erg lekker, gauw effe die drums een beetje bijwerken en snel reposten svp ;)
 
Heeeyy dat klinkt lekker..

Alleen het breakje bij 2.00 vind ik wat kaal maar dat is muggezifterij. en dat xtra leadje bij 3.45 houwen zo hoor die is perfect!


:okdan:


A.r.v.
 
Ben er niet helemaal tevreden over. ZItten wel wat leuke dingen, maar over het algemeen niet helamaal mijn ding.
Het is een beetje saai, omdat de sfeermelodietjes me niet zoveel doen.
De bassdrum mag wel wat harder. Deze hoor je soms nauwelijks.
 
Origineel geplaatst door Nolet
Dikke vette sjit! Gewoon lekker laten zo! De main melodie lijkt wel dat een nummertje in de top 40....die gaat zo iets van Lonelyness is only happines...etc.etc. Maar dat maakt geen klap uit. Werkt als een gek op de dansvloer! Weet ik zeker!

Nou...ik zal het 28 maart wel merken... :D

La Nuit d'Electronique te Hengelo met mijn persoontje live en Bounce achter the wheelz of zteel!

R.
(een schaamteloze spam-post hierover volgt trouwens nog :) )
 
Erg goede track!

Die 808 is goed aan je besteed! :)
Leuk dat ik je zondag gezien heb!
 
Super...

Super...

Wat een lekkere bass line. Echt heerlijk vind ik die! Tja, en voor de rest wat de anderen hier ook al zeiden: goeie track!

Eric
 
Back
Top