• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai MPC4000 en Kurzweil 2500RS

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

tp199911

Nieuwkomer
Lid sinds
21 juli 2008
Berichten
9
Te koop wegens aanschaf piano, alles in zeer goede staat, handleiding en kabels inbegrepen. Vraagprijzen zijn zeker bespreekbaar. PM me als je interesse hebt.

AKAI MPC4000 http://www.soundonsound.com/sos/Sep02/articles/akaimpc4000.asp
Sampling Workstation
512MB intern gegeugen, 80GB HD, CD-R, een werkbeest voor wie serieus met samples wil werken! Nog steeds de krachtigste machine uit de ganse MPC-reeks tot heden! Witte versie, schijnt degelijker te zijn dan de blauwe.
Vraagprijs: € 1.200

KURZWEIL K2500RS Rack-element, 3U hoog http://www.soundonsound.com/sos/1995_articles/oct95/kurzweilk2500r.html
VAST synthesizer met sampling optie
250MB sampling RAM, een klassieker!
Vraagprijs: € 850
 
Kickje, echt wel pareltjes te koop, zou ze houden moest ik het geld niet nodig hebben... :biertje:
 
Bump! :doei:

Prijsverlaging!

Akai MPC4000 nu voor € 1100
Kurzweil K2500 RS voor € 700!
Beiden in topstaat, mét manuals! *D

Als je geïnteresserd bent, PM me met een goed voorstel. Ruilvoorstel kan eventueel ook, ik ben nog op zoek naar een goeie audio-interface en een pure midi-sequencer.
 
Akai is de deur uit!

Kurzweil staat nog steeds te koop, voor maar €600!!! 't Is voor de rappe... Met de nieuwjaarscentjes van de bomma kun je nu een topklassieker in je collectie opnemen!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top