• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

KORG EA-1 MKII, en een boel andere leuke spullen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

drezo

Awesome Buddy!!!
Lid sinds
12 oktober 2009
Berichten
107
Locatie
Amsterdam Centrum - Oost
Chenque!?

Ik heb een Electribe EA-1 MKII staan die ik het liefst zou ruilen tegen een drum computer (bijvoorbeeld een Korg ER-1)

Hij ziet er nog erg goed uit, alleen de main volume pod kraakt heel licht als je er aan draait, als je er niet aan komt is die ruisloos!!!:engel:

Je kan van alles leuks met een EA-1, maar de step sequencer is echt geweldig... sound is goed

niet ruilen? vraagprijs 110,-

Ik doe hem weg omdat ik de boel een beetje om wil gooien.

Verder te koop:
- Behringer Virtualizer PRO (prima effecten bak, zgn. 45,-)
- Behringer BCN44 nano (veelzijdige, simpele midi controller, werkt ook op batterijen :okdan: 30,-)
- Tascam Patchbay (10,- hij is niet meer mooi, maar kwaliteit is super)
- Patchkabels (50cm, (on)gabalanceerd 3,- p.s.)
- VERKOCHT!!! Niche volume automator (8 audio kanalen volume via midi automatiseren... zo kun je een mixer zonder automation alsnog auto. maken:eureka:, of bijvoorbeeld je effectbus automatiseren, geen voeding, maar je kan er een universele op aansluiten...een classic 20,-)
- Samson S-com stereo/duo mono compressor, werkpaard met sidechain, gate en enhancer, nieuwstaat 100,-)
 
Laatst gewijzigd:
Thanks Synthforum!!!
Ik heb mijn EA-1 geruild tegen een MC-303!!! helemaal blij lekker stepsequencen!!!

Nog te koop/ruil:
Behringer Virtualizer Pro (t.e.a.b)
Behringer BCN 44 nano (t.e.a.b)
Tascam Patchbay (10,- versturen, gratis ophalen)
Samson S-com (nieuwstaat!!! 100,-)
Kabels!!! heel veel kabels!!!

Ik zoek een s700, EMU samplers/sampleplayers, een 8 sporen DI met ADAT out,
Behringer ADA8000 reparateur.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top