nieuwe track en clip HAPPY ELF

happy elf

Stamgast
Lid sinds
23 november 2008
Berichten
282
Locatie
Delft
ja ja , er wordt mij wel eens verweten iets te produktief te zijn, maar dit keer was het ook nog een soort van opdracht. Van mijn label ( WM RECORDINGS) komt binnenkort de 100e (gratis) release uit en iedereen kon een nummer aanleveren als het maar te maken had met het onderwerp : wm recordings en hoe leuk het is om je muziek op het net te hebben ( of zoiets). Ik kwam in het refrein van mijn nieuwe track niet verder dan ONLINE, IT'S SO FINE, YOU'VE GOT TE BE ONLINE.
Afijn, de platenbaas vroeg zich af of ik daar mischien ook een leuk simpel clipje bij kon maken. Zie hier het resultaat :




veel luister/kijk plezier,
HAPPY ELF
 
Wie is toch die rare meneer, die met dat karretje, monitor en camera over straat loopt :D

Maar goed klinkt leuk, accent is dan idd wel nederlands (ik kan het niet beter overigens) en vind clip ook wel leuk met die poppen.
 
hee,

heb je mij zien lopen dan ! Ik heb er nu nog spierpijn van. Maar ach.. je moet er wat voor over hebben.
 
Leuk nr! :okdan: Goede opbouw en variaties ook met refrijnen etc. (niet dat ik er verstand van heb hoor...).
 
ik vind hem ook cool! (de rest van je nummertjes die ik ooit op je myspace heb geluisterd trouwens ook)

gaat zo door!
 
Super :-)
Fijne videoclip,verder vond ik naar het laatste toe grappig,hoe je opeens jou zanglijn weg liet
en er tekst verscheen,kreeg er onmiddelijk het gevoel bij om het refrein mee te zingen ;-)
Goed gedaan,ook de geluidjes die er op het eind allemaal bijkomen zitten mooi in het geheel.
 
Back
Top