• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog Little Phatty Stage 1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Terra Pee

synthloos
Lid sinds
1 mei 2003
Berichten
668
Locatie
Schier
Hoi mensen,

Hierbij bied ik mijn Moog Little Phatty Stage 1 aan.

Ik heb deze nog geen twee weken geleden van een mede-synthforumgenoot gekocht voor 825 euro.
Hij ziet er en speelt er als nieuw uit behalve zeer lichte verfkrasjes op de voorkant (zie foto). Dit is dan ook het enigste.
De Phatty is geüpdate naar versie 2.1 firmware.
Dit is de 'stage 1', zonder USB dus. Behalve de USB aansluiting is de Stage 1 precies hetzelfde als de Stage 2. Hij krijgt ook dezelfde updates.

Tevens zit de originele doos bij (wel zonder schuim binnenin), originele stroomkabel & handleiding, en uitgeprinte 2.0+2.1 addendum.

Persoonlijk is het niks voor mij ben ik al snel achtergekomen. Ik hou het bij mijn Radias voorlopig. Hopelijk kan ik iemand hier op het forum ermee blij maken.

Richtprijs: 800

Posten zit er niet in. Ik breng hem weg (geen probleem als je hem zeker weten wilt hebben) of jij kan hem ophalen. Je mag hem ook vrijblijvend testen bij mij in Sprang-Capelle met een kopje koffie of groene thee. :koffie:
 

Attachments

  • PICT0050s.jpg
    PICT0050s.jpg
    117,8 KB · Bekeken: 45
  • PICT0082s.jpg
    PICT0082s.jpg
    111,9 KB · Bekeken: 31
  • PICT0085s.jpg
    PICT0085s.jpg
    112,3 KB · Bekeken: 33
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top