Nieuwe track gepost: "Forbidden Places"

THM

Book of MOOG Revelations
Lid sinds
24 oktober 2003
Berichten
1.094
Locatie
West-Vloanders (Belgium)
Lang episch nummer (22:50 min), stijl Klaus Schulze, bijna alles analoog en veel gebruik van o.m. Synthi-AKS, Elka Rhapsody strings, Minimoog en Memorymoog. Ook veel Roland Space Echo FX.

Hier is 'em, graag veel comments (goede of slechte, alles welkom) :

http://www.myspace.com/thmsynthfreak

PS: eigenlijk één nummer, maar door de jammer genoeg beperkte max. limiet van files op MySpace opgesplitst in verschillende parts
 
ik vind de sounds cool
ik kan verder nooit zoveel met dit soort muziek
synths luisteren is t voor mij een beetje
maar ieder zn ding he :)
 
Thanx voor deze mooie comments !!
Graag nog meer commentaren (ook negatieve opmerkingen als dat nodig is; daar leer ik het meest uit naar de toekomst toe).
 
Wel mooi om een keer lekker voor te gaan zitten met een drankje en te genieten.. :)

part IIIa en b vind ik 't mooist als je even 'snel' iets ervan wil luisteren.
 
Nog meer liefhebbers van dit soort muziek (genre Klaus Schulze) ?
 
Wel mooi om een keer lekker voor te gaan zitten met een drankje en te genieten.. :)

Ja, dat is het. Helaas betekent dat wachten op een echte release want een MySpace stream die doet 't niet in de huiskamer op de stereo...
 
Mooi! Ik heb het door elkaar zitten luisteren maar wel een hele tijd aan laten staan. Wat ik misschien een beetje mis is de grote climax waarin de filters vol open gaan om het stof uit de speakers te blazen.
Die fluiten vind ik echt te gek trouwens :)
 
Ik vind het ook zeer mooi. Ik heb zelf maar twee albums van Schulze ter vergelijking maar volgens mij ben je er echt goed in geslaagd om in zijn stijl te werken.

Alleen jammer dat ik het stuk niet volledig kan beluisteren doordat het streamen van Myspace niet vlot genoeg gaat.
 
Back
Top