[Dubstep] LeBonTon - The Big Gray Goat Knitter

LeBonTon

DoubleClicker
Lid sinds
24 Maart 2008
Berichten
774
Locatie
Breda
Een eerste uitstapje in dit genre voor mij. Vroeger veel DnB gemaakt dus het voelde toch een beetje vertrouwd.

Gear: Het meeste is mijn Juno-60, een klein beetje virus c en een hoop drumhits/loops.

Hij is nog niet echt gemixt, erg veel laag hoor ik nu op mijn koptelefoon...nog genoeg om aan te werken maar ik wilde het resultaat al delen, met de hoop op wat goede feedback die ik kan mee nemen in het verdere proces.

Alvast bedankt!
 

Attachments

  • The Big Gray Goat Knitter.mp3
    8,2 MB · Bekeken: 53
Hmm.....nuja....niemand? Ik zal er maar gemakshalve van uit gaan dat ie zo geweldig is, dat er niks op aan te merken valt... :P
 
ja klinkt wel goed. alleen moet die kickdrum veel dikker (vind ik).
je mag ook een beetje meer spelen met de hi-hat patronen.
 
Thanks for the reply! De hihats zijn zeker een goede tip! Ik ga zo eens wat spelen. En over de kick....ik dacht bij mezelf ik wil een dikke bassline en dat het dan beter zou zijn om een wat minder dikke kick erbij te pakken.
 
Ik zal eens kijken hoe dat uitpakt :okdan:
 
Fijne track! Klinkt lekker ruimtelijk.
Ik sluit me erbij aan dat de kick iets zwaarder mag.
Tot 2:41 bouwt de track lekker rustig op, maar daarna lijkt dit wat te stagneren, totdat 'ie weer verder gaat op 3:34. Dat stuk daartussenin, mag nog wel iets meer gebeuren naar mijn idee.
 
Aah een kielegatter!

Je hebt helemaal gelijk, ik ga vanavond even lekker rustig dr voor zitten, kijken of ik dat midden stuk wat spannender kan maken. De andere feedback had ik gisteren al meegenomen.

Ik zal versie 2.0 hier posten.

iig bedankt!
 
Helemaal niet slecht voor een eerste 'uitstapje'. Kan zeker nog wel wat variatie gebruiken, liefst zonder het gemoduleerde padje op 2:14 - plus een batterij onbetaalbare outboard om alles op te lueken! 8o)
 
Ik vond het gemoduleerde padje zelf eigenlijk wel geinig, het valt me nog best zwaar om naast de drums en de bass iets passend erbij te verzinnen...ik moet nog wat beter bekend raken met het genre denk ik.

En die outboard....dat zit er niet in....of kom je de jouwe ff langsbrengen? :P
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top