Zoek t synthlid bij de soundsystem,..

giel hier van de joep en giel(en curley)livesets aka RAF :mega:

van hpg /mononom,x-lag,wirwar

we doen nie veel illegaals meer
iedereen heb koophuizen , vaste baan/ eigen bedrijf en/of kids enzo
soms nog wat legaals in de 013

lijfsetten nog n paar keer per jaar , ook meestal legaal (26 feb 013 met zodiak commune)

Respect ..tis5.30 naar debenenedenereuhh rivieruh ..
freakz
joep en geil..stonden an de basis ,..van die dutch tekno shot ...
hand in hand met bass/ratski/curly feestjuhssssss

wish things sounded like that ..
:doei:
 
Respect ..tis5.30 naar debenenedenereuhh rivieruh ..
freakz
joep en geil..stonden an de basis ,..van die dutch tekno shot ...
hand in hand met bass/ratski/curly feestjuhssssss

wish things sounded like that ..
:doei:

joep/giel waren de 4st diek met atari zag freakuh...respect:okdan:
 
Ik hoorde bij de Teknozems. Eerste feest dat ik mocht draaien was het eerste Teknozems feest dat gegeven werd in 1996. Eigenlijk enige system geweest waar ik actief heb meegeholpen, los van het draaien. Sinds kort weer contact met wat jongens van toen.
Ook links en rechts nog wel eens gedraaid/ sporadisch geholpen met jongens van o.a. Z-Bomb, feestjes van Ouwe, feest van Whizz (post mononom) in Ekko Utrecht en weet ik veel wat nog meer :)
Verder niet meer actief voor systems. Af en toe nog eens een oldschool mixie thuis en weer bezig met mijn gear.
 
Ik hoorde bij de Teknozems. Eerste feest dat ik mocht draaien was het eerste Teknozems feest dat gegeven werd in 1996. Eigenlijk enige system geweest waar ik actief heb meegeholpen, los van het draaien. Sinds kort weer contact met wat jongens van toen.
Ook links en rechts nog wel eens gedraaid/ sporadisch geholpen met jongens van o.a. Z-Bomb, feestjes van Ouwe, feest van Whizz (post mononom) in Ekko Utrecht en weet ik veel wat nog meer :)
Verder niet meer actief voor systems. Af en toe nog eens een oldschool mixie thuis en weer bezig met mijn gear.

heeeel goed kees .. droppen die acid mixies;-]
 
Back
Top