Logic Platinum

Rob1986

Stamgast
Lid sinds
27 Maart 2008
Berichten
100
Hallo

Ik ben nog maar een beginneling op het gebied van muziek maken maar ik heb Logic Platinum voor windows XP maar had er een vraag over.
Ik kan er virtuele instrumenten mee opnemen op een audio instrument track maar ik heb een probleem met exporteren. hij exporteert goed maar als ik iets opneem met de ES 1 of ES2 in Logic en dat wil exporteren dan doet hij dat maar hij speelt in de windows media player een piano klank, mijn muzieknoten kloppen maar de klank niet dus ik moet iets instellen in mijn logic ergens maar weet niet waar.
Hopelijk begrijpt iemand wat ik bedoel.
Het is dus de klank van de Synthesizers in logic die ik wil hebben nadat ik geƫxporteerd heb en niet een gewone piano klank die hij afspeelt met de windows media player als het een wave file is.

Met Vriendelijke Groeten

Robin
 
Bedankt voor de snelle reactie.
maar het probleem is dat die logic versie van mij dat niet heeft, bouncen staat er niet bij.
er staat alleen bij exporteren als midi en een OMG OF OMF file en als Logic Project zelf.
niet mp3 of wave.
Kan het zijn dat ik iets moet instellen in mijn mixer in logic bij mijn audio of audio instrumenten spoor
Groetjes
 
logic voor windows is natuurlijk ongelooflijk oud
bouncen betekent in dit geval gewoon realtime opnemen van al je audio sporen
klik het knopje "Bnce" in je "Output 1-2" fader en gaan :yamaha:
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top