protools free

wie heeft er nog een versie van protools free liggen ( liefst voor mac en pc)
ik ben mijn cd kwijt.
:mega:

ff omhoog.
en via een torrent lukte niet, en was alleen windhoos.:mega:
 
Protools free was toen voor Mac OS9 en windows 98.
Later is er geen versie meer uitgebracht voor Windows XP en MAC OS X
Dus of je een cd van toen gaat gebruiken onder de huidige versies?
 
ik heb toen wat projecten opgenomen met pt free, op mac en op pc.
wilde wat nieuwe mixen maken, ,maar kan de cd nergens meer vinden waar ik de pt versies op gebrand had.
nogal onhandig dus.
en ik weet dat het niet werkt onder de nieuwere OS systemen.
voor mac versie 9.xx en windhoos 98 maximaal
:mega:
 
Bijna 6 Kb/sec hier nu. Aantal seeders is ook iets toegenomen afgelopen uur.. ;)

Ik zit op 54% iig nu, en laat hem nog wel een paar dagen open staan als ie binnen zodat er iig 1 seeder is voor als er nog meer geinteresseerden zijn.

-edit-

w00t! 11 Kb/sec nu! :D
 
wi je hem voor mij op een cd bakken?
mijn torrent dingest laat mijn computer bevriezen ( linux met wine, gaatdus niet zo goed samen met een windhoos torrent)

:mega:
 
Hier is ie : klik

Ik heb hem niet getest, ik heb geen mac namelijk, dus ik hoor wel of dat ie ok is. :okdan:
 
ik bebbum, bedankt.

nog even een andere mac scoren, de mijne had kennelijk te lang stil gestaan , is dood.
( was volgens mij mijn 4e powetpc,ze gingen nogal eens stuk)
ik laat het weten alsie werkt.
:mega:
 
jeroen, moet me maar een berichtje sturen, ik heb denk ik ergens wel de cd liggen
en nog een heleboel andere oude mac software, misschien heb ik nog dingen dat je zoekt?
 
Ik heb nog een G3 laptop waar wel wat oude mac software op kan, gewoon voor de lol. Wat heb je dan nog voor software?
 
op cd veel gratis software

qua abandonware: te veel om op te sommen. ben veel kwijt geraakt na een menselijke fout, dat wel, maar behoorlijk wat kunnen recoveren links en rechts. hoewel het voor de meesten als "legaal" gezien wordt met die oude software, ga ik wel niet staan pronken met een lijst ofzo op dit forum...

ook veel future music cd's met mac softs op.. denk dat ik daarop de protools free heb staan?
 
Back
Top