[depri] Half The Sun

MadDonna

Juventus nieuwste fan
Lid sinds
8 juni 2006
Berichten
1.029
Locatie
Alkmaar
Voor het eerst een song gemaakt die in zijn geheel door mijzelf is uitgevoerd, dat betekent:
gitaar - marco
solo gitaar - marco
synth - marco
bas - marco
drums - marco
zang - marco, tenminste dat wat er op lijkt, mocht je iemand kennen die ongeveer zoals Ian Curtis (Joy Division) kan zingen, mag hij / zij het zo overnemen.
Alleen de tekst is geschreven door een ander. De tekst is geschreven door edbucks, een alias van iemand die veel teksten schrijft op www.v-band.com
Ben je ontzettend goed in zingen, mag je het zo overnemen.

http://easy.v-band.de/B51ABD5FBEC14E1A96B6380E7FA48B10/Half the Sun.mp3

alleen ik moet toch echt een oplossing vinden voor de noises.
 
80 mensen hebben er naar geluisterd, gekeken. Geen enkele kritiek punt, zo goed/slecht is het nou ook weer niet.
 
waar je echt een beetje depri van wordt is dat pas bij 2:03 er iets gebeurt...om dan weer snel terug naar de begingroove te gaan...ow...bij 2:47.....lekkere gitaarsound.....persoonlijk word ik er wild van zo lang naar zo'n drumbeat te luisteren. De vocals zijn niet echt lekker verstaanbaar. Hmm ik vind het om te huilen, dus ik geloof dat in zekere zin het doel is bereikt :D
 
Thnx for the critics, als ik de zang harder zette, dan kwam er erg veel ruis inzetten. Ik heb op dit moment erg veel problemen mee om allerlei bijgeluiden in de hand te houden.

Maar ik moet ook niet zingen, maar iemand die Ian Curtis achtig kan zingen is niet zo gauw gevonden.
 
Back
Top