[Hardcore] - Rock The Building

Restrained

Hardcore Producer..
Lid sinds
15 januari 2009
Berichten
213
Hallo,
Ik ben hier nieuw op dit forum, dus ik dacht eigenlijk gelijk even aan mijn muziek te laten horen.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties, en graag feedbacken en wat negatieve dingetjes zeggen als het kan. Het liefst critische mensen die er ook verstand van hebben 8o)
Ik vind zelf mijn synths nog niet zo, maar dat komt vanzelf wel goed denk ik.

Link naar speedyshare ;
http://www.speedyshare.com/322886496.html

Ik wou hem eerst uploaden op het forum, maar daar is hij te veel MB's voor.
Ik hoop dat ik een externe link mag plaatsen? zo niet verwijder de link maar.

Terence.
 
basis klinkt wel lekker, uitmixen nog nie zo goed, ik vind dat het ook een beetje "leeg" klinkt, hoe zeg ik dat, de geluiden (synths) moeten wat dikker, reverb e.d. ....

:okdan:
 
Klinkt al goed hoor!
Vocals staan mss nog wat hard en wat delay/reverb zouden goed doen!
Wat meer percussie zou ook wel mogen (snare's,etc.) De synth zou ik ook wat dikker maken , klinkt wat dunnetjes...

Met wat werk word het nog wel een goeie track :D
 
Ik kan me aansluiten bij mijn voorgangers... wat meer percussie (HH-SD). Rond 1'29" begint de break, maar dan valt het nummer eigenlijk stil en je hoort de synth niet (staat te zacht).

Ik vind het leuk wat je doet met de BD, af en toe een triooltje, heel speels, maar ik mis een liedje rond de BD... Succes!
 
ik kan hier wel van genieten, leuk opgebouwd! Idd de vocal iets te hard. De melo is veel te zacht, en mag wat meer aanwezig zijn qua karakter.
De kick is ok, hier zit wel potentie in. :D
 
klinkt Vet :D

synths mogen inderdaad wel wat zwaarder mijn mening ,

Maar vind hem voor de rest wel prachtig opgebouwt
 
vocals te scherp in het hoog
Kick is wel goed gedaan :mega:

melolead is erg cliché maar dat is smaak denk ik. Leadgeluid mag wel wat voller (reverb en meer 300hz erbij)
De kick is een beetje valsgetuned met de synth, kick moet ietsje hoger
Maar dat gaat echt over cents, niet hele noten.

Verder wat meer variatie, er zit bijna geen percussie en bijgeluiden bij behalve die korte ride op de tel.
 
hehe, als ik cubase onder de knie krijg ga ik hem remaken in cubase, met dezelfde basislijn, dus dan post ik wel een demo er van, binnenkort ook een Virus C, dus gaat de positieve kant op.

Leuk dat je er potentie in hoort trouwens.
 
Deze track is nu gemaakt met Fl Studio, dus vandaar.
Fl Studio is perfect voor de basis te leren, er valt ook wel meer uit te halen, maar Cubase heeft een betere engine waardoor de kwaliteit gelijk iets word opgeboost met het maken van iets.
 
hehe, als ik cubase onder de knie krijg ga ik hem remaken in cubase, met dezelfde basislijn, dus dan post ik wel een demo er van, binnenkort ook een Virus C, dus gaat de positieve kant op.

Leuk dat je er potentie in hoort trouwens.

Rewiren naar cubase is dan al voldoende, hoef je niet alles opnieuw neer te zetten of te importeren.
 
Back
Top