Synthmeeting Eindhoven 5 september 2009

Waarom een tweede Wasp als er zo veel anders moois in je kelder staat? Die CS-15 is ook echt enorm de moeite waard en niet zo bekend bij de meesten :okdan:

Dat is eigenlijk ook wel zo als 't alleen op te showen is kan ik de CS-15 wel meenemen.
 
mischien een re-201 ook nog op z'n plaats?
moet ik wel 2 gasten mee nemen denk ik. haha
2 wespen lijkt me wel wat. dan met de wespen link met elkaar verbinden. niemand een mug toevallig en zin die mee te nemen.
dan kan ik ze vangen met m'n spin.
 
Wat gebeurt er eigenlijk op zoon meeting? Ik wil ook best komen maarja wat is er te doen......een soort van jam sessie orgie ofzo?

Stel je een zaaltje voor met lelijke mannen die meer aandacht besteden aan hun synth dan aan persoonlijke hygiene. Soms vraag je je af of die ouwe jaren '70 synth zo stinkt of die zwetende kerel die ernaast staat.
 
hey ! bier & synths !
ik ben erbij :biertje:
een synth neem ik niet mee, maar misschien stop ik wel een pedaaltje in m'n zak

Dat zou wel cool zijn gem :).

De eerste meeting voor jou?
 
lol napoleon :)

------------------------
Ronegen - Reiziger Moog + VX351 en CP251, Vermona DRM MK3
Tijs – Formanta drumbak
Bikkel - ESQ1 of Sixtrak
Rikkie - neemt mee aan gear en/of gasten?
Manvsmachine - Electribe (waarschijnlijk)
Vcovca - Stroomblokken, SH101, Siel DK70 met slayer mod. en de Thingamakit + 1 gast
Krautsjo - neemt mee aan gear en/of gasten?
Shortwave - neemt mee aan gear en/of gasten?
Napoleon - neemt mee aan gear en/of gasten?
Tjeu - neemt mee aan gear en/of gasten?
Donfifis - DSI Mopho + ...
Gemmetje - Mixer en pedaal
Adjust - mixertje, stroomblokjes, deco, etc. + 1 gast
Mokum - Fs1r + effecten + stroomblokje
MadDonna - Korg poly 61/800, Yamaha dx7
Gjb68 - Yamaha CS 15

Van deze leden is het nog niet zeker:
Conso - Minikorg 700s
Stephmeister
Uaneme
Kozmik
Electrodancer
Alex Omega
Acidfever
Dreammer
Electrovolt
Horny Rabbit - Wasp/spider/micromoog/oberkorn3 + 1 gast
Romanlouis - Micromoog/SC tom/Melos echochamber
Major-hostage - GEM S2 en JX8P + 1 gast
 
Laatst gewijzigd:
Bevestiging

Bevestiging

Ik zal er zijn: zaterdag 5 september, 13:00u.

Praktisch: is het zinvol wat vroeger te komen om zeker parkeerplaats te hebben? Ik bezoek regelmatig Eindhoven en weet dat zaterdagen erg druk kunnen zijn.

Tweede opmerking: als beginneling heb ik wel nog een oude Roland E-16, en een Korg module X5DR, en de nodige bekabeling.
Echter de schakelaar van m'n Roland is stuk: dat is vaker gebeurd maar nu slaag ik er niet in het te herstellen. Als iemand dit (klein) defect kan herstellen neem ik m'n gear mee. Hoewel het me vooral interesseert andere synths te horen, op zoek naar een goede keuze.

Tot dan! Ik heb geen enkel idee hoe zo een meeting eraan toegaat (en ben de enige Belg, denk ik toch). Maar ik laat me graag verrassen...
 
ah, er komen bekenden. en keizersgracht 13a...kunnen we meteen een potje poolen :) Ik denk wel dat ik erbij kan zijn, 2 min lopen. ik ga mezelf meenemen, das al zwaar genoeg

Na al die potjes bier moet je nog meer meeslepen :D
 
Rikkie, Er is voldoende parkeerruimte en als je gratis wil parkeren dan kan je net buiten de stadsring op verschillende plekken je auto kwijt. Het is van 13uur tot 's avonds laat als het feest begint, en die gaat minimaal tot 4 uur door. Dus je kan ook beslissen om juist tegen 17uur te komen als de winkels sluiten en de drukte minder wordt.
 
Ik zal er zijn: zaterdag 5 september, 13:00u.

Praktisch: is het zinvol wat vroeger te komen om zeker parkeerplaats te hebben? Ik bezoek regelmatig Eindhoven en weet dat zaterdagen erg druk kunnen zijn.

Tweede opmerking: als beginneling heb ik wel nog een oude Roland E-16, en een Korg module X5DR, en de nodige bekabeling.
Echter de schakelaar van m'n Roland is stuk: dat is vaker gebeurd maar nu slaag ik er niet in het te herstellen. Als iemand dit (klein) defect kan herstellen neem ik m'n gear mee. Hoewel het me vooral interesseert andere synths te horen, op zoek naar een goede keuze.

Tot dan! Ik heb geen enkel idee hoe zo een meeting eraan toegaat (en ben de enige Belg, denk ik toch). Maar ik laat me graag verrassen...

Hmm die schakelaar herstellen betekent dat je hele e-16 open moet. Die zou misschien weer werkend te krijgen zijn met een dosis contactspray(ja bij schakelaars werkt dat wel). Maar wat is het exacte probleem? blijft hij niet hangen? of werkt hij gewoon helemaal niet meer?
 
oh ja, ik heb welgeteld 1 stekkerblok wat ik mee kan nemen... Zo een met ingebouwde schakelaar (voor 6 stekkers)
 
Ik heb ook nog wel stekkerblokken en kan er altijd nog gaan halen mochten er te weinig zijn..
 
neem maar mee wat je hebt manvs, halen zal niet nodig zijn want ik heb er een aantal, op locatie zijn er nog een aantal, vcovca neemt er nog wat mee, mokum ook 1 en als jij en evt nog iemand er een paar meenemen dan hebben we zeker voldoende. Mocht het niet zo zijn dan zit er om de hoek wel een winkel waar we bij kunnen halen.
 
neem maar mee wat je hebt manvs, halen zal niet nodig zijn want ik heb er een aantal, op locatie zijn er nog een aantal, vcovca neemt er nog wat mee, mokum ook 1 en als jij en evt nog iemand er een paar meenemen dan hebben we zeker voldoende. Mocht het niet zo zijn dan zit er om de hoek wel een winkel waar we bij kunnen halen.

Volgens mij heb je geen idee hoeveel van die dozen er nodig zijn. De meeste leden nemen meer dan 1 stuks gear mee! Reken op 1 doos per persoon(de mensen die gear meenemen)
 
Als iedereen zijn eigen stekkerblokje meeneemt ben je er toch?
Bij mij zat dat al in de planning namelijk.

Dat is inderdaad een beter idee...
 
Je moet meestal eerst betalen om er binnen te komen.
Bij de ingang krijg je een indentificatie middel [waaraan ze je kunnen herkennen] zoals een roze petje e.d.
Daarna kun je jezelf voorstellen...is wel makkelijk want niemand kent je [zeker niet met -1000 post]
Na het "genot" van een drankje verwonder je zelf over het aantal freaks wat er rond loop , en vraag je jou zelf af of je er wel tussen past.
Ben je daarna een beetje bijgekomen van het lachen, zie je dat iedereen een hoofdtelefoon heeft meegenomen om een desbetreffende synthesizer te beluisteren.
Pas op met een praatje maken zonder je eerst diep in de materie te hebben gestort, want een foute opmerking op de verkeerde tijd ,word zeker bestraft met hoongelach en urenlange uitleg over het stuk gear.
"Gezellig" is ook een rekbaar begrip , omdat vaak toch iedereen een ander voorstelling heeft van zijn hobby/beroep.

Beetje indruk nu ? ;)

Stel je een zaaltje voor met lelijke mannen die meer aandacht besteden aan hun synth dan aan persoonlijke hygiene. Soms vraag je je af of die ouwe jaren '70 synth zo stinkt of die zwetende kerel die ernaast staat.


De tering gasten!!! Maar eigenlijk blijf ik maar met 1 vraag zitten.........kan ik er ook eventueel starwars figuren ruilen tegen Suske en Wiske albums? Of komt dat alleen tersprake als er een belgische delegatie komt?


Nee alle gekheid op een stokkie, kijk een (hardware) synth heb ik niet aangezien ik bijna geheel softwarematig werk (ja sorry dat ik zo loop te vloeken). Maar ik heb wel wat vragen productie technische gezien, ook zou ik wel eens in keuken van anderen willen kijken. Zeker een jam sessie ofzo zou behalve leuk ook erg leerzaam zijn. Of heb ik het dan echt mis en gaat de hele meeting alleen maar over "weet je nog vroeger in 1974, die ene synth met die 15 voudige LFO"....waar dan een ander aanwezig synth forum lid em corrigeert en zegt "nee, nee het waren 30 halve LFO's" En dat daar dan de rest van de dag over gaat.
 
Back
Top