Soundcloud Acid Jam improvisation

Leuk :)

Ik heb er nog wel en paar liggen van een vriend maarmee ik altijd muziek maak.
 
Thnx, al een paar gepost onder sinister acoustics :)
 
:okdan:

Heb er zelf ook weer 1 gepost.

Kom op mensen, er kan meer bij !

Account aanmaken is GRATIS !!
 
THX, idd toont mooier. :D

Ik weet het, nog niet vergeten maar zoals al gezegd, was een snelle take om ruwe schets te laten horen van Acid in the House. heb ik als voorlaatste nr gespeeld. Set is ook opgenomen maar achter de set up was er niet echt een goede klank, in de zaal blijkbaar wel, wel veel hoog daarom komen op de mixtape alles buiten de 303 en de BD te zacht over, zat op een apart kanaal en heb dit stiller gemixt. In stukje film wordt het eig ook 2 keer te scherp! *D ACID
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en zo heb je ook eens iets van me gehoord en gezien (ik ben diegene met de smilie T-shirt :) )! :P
Ik ben van plan om deze set 1s goed op te nemen thuis en laat deze dan zeker horen!

Was ook niet zo veel volk, don't mind, was wss ook leuk in Gent en A'pen.
 
Bij deze! :biertje:

Hopelijk wordt ie toegelaten? 8~ EDIT: NIET DUS, te kort, jammer van de fade out! :)

Zoltar Basjer - Acid in the House

Eerste track die ik "vrijlaat". Simpele jam dus, track die ik ook live gespeeld heb!

ACID :)
 
Laatst gewijzigd:
Sorry, hij voldoet niet aan de strenge eisen (min. 6.06 min.).

Maak em een stukje langer:okdan:

edit: Ik voel me best een lul, had je track al verwijderd voordat ik je post gelezen had.

Er zijn al zo weinig mensen die live acid maken en deze durven te posten op ACIDJAM.
 
Laatst gewijzigd:
Shit happens!

Shit happens!

Shit happens! :D
Wees blij, staat terug privaat! Wat vond je ervan? En zoals gezegd, Ik kom terug in december! :)

Met een set van een nr of 7, kom dan normaal wel zeker aan 6.06 en zal hem dan wel mee gebruiken! :luv: Live is de 606 superbruikbaar!
 
hey zoltaar kga je set wat goed knippen en maybe tikkeltje masteren en dan stuur ik hem je privé op soundcloud..

herinner me eraan als je het tegen eind deze week niet hebt ;)
 
Back
Top