Electro Harmonix Small Stone

Status
Please reply by conversation.

demian

Tijdelijk lid
Lid sinds
20 januari 2003
Berichten
16.647
Joo..

Ben op zoek naar een jaren 70 - EH Small Stone phaser voor mijn Eminent 310. 8)

Incl verzenden naar mij heb ik er 75,- voor over.
 
Voor een echte jaren 70 model moet je echt wel meer trekken. want bij gitaristen zie ik wel eens dat ze rustig +100 euro betalen voor een oude smallstone. de nieuwe zijn wel 75 in de winkel(het grote model, want de nano versie klinkt anders).
 
Er is er net eentje weggegaan op marktplaats voor ik dacht 55 euro, verkoper mailde me dat ik net 5 minuten te laat was, hij had hem al beloofd.

Ik kijk het even aan, anders ga ik alsnog een nieuwe halen..

Klinkt die nano echt anders? En dan toch Small Stone heten.. ?? :D
 
de nano is gevult met SMD en dat klinkt echt anders. Maar die op marktplaats zal wel een reïsue zijn, want de originele van de jaren 70 gaan echt niet voor dat geld weg. Als je echt een leuke wil moet je voor de Badstone gaan, daar zitten 3 potmeters op. dat is zeg maar een smallstone deluxe, maar die brengen gemiddeld 150,- op. Maar dan heb je ook wat. Of een Ibanez PT-909 phaser dan heb je geen volume verlies en een hele mooie phase sound. Of als je wat mooiers zoekt Maxon, dat is echt mooi spul.
 
Okidoki suc6 Ik heb zelf al een klein vezamelingetje aangelegd nl: Sovtek smallstone(1e versie(groene), Ibanez PT-909, Guyatone PS-007, Tokai TPH-2, EHX Worm. Ik ben nog op zoek naar een Tokai TPH-1, Maxon rotary phaser, Pearl PH-44 en MF-103.
 
cool..

Toevallig ook bekend met deze :

12150d1132237606-best-phasers-flangers-chorus-fx-mxr-phase-100-scriptu-mini.jpg
 
Nee maar die wil ik ook wel. Die kan ook als een phase 90 klinken,maar is meer mee te doen. En de phase 90 klinkt ook erg mooi.
 
Anders moet je even op central harmony checken, daar heb ik ook een paar pedalen besproken. En is een goede plek voor info over pedalen. Staat ook altijd vermeld of een pedaal een tone/volume sucker is en hoeveel noise er bij zit.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top