Virtuele Access Virus b???

Dash synthesis Virus X?
 

Attachments

  • virux_dreams.jpg
    virux_dreams.jpg
    53,2 KB · Bekeken: 82
Origineel geplaatst door LastResort
is het geluid gelijk aan een echte virus? (met de reactor plugin)

hmm..zal wel niet...
 
Origineel geplaatst door Xtractah
hmm..zal wel niet...

omdat..... :confused:
 
omdat...Ik de sound van Reaktor niet echt geweldig vind ...In tegenstelling tot de Virus dus...
Je kan er wel leuke dingen mee maken, maar "sound" :confused:
 
Origineel geplaatst door LastResort
is het geluid gelijk aan een echte virus? (met de reactor plugin)

nope, zoals ik al heel veel keertjes heb gezegd, elke synth heeft zijn eigen karakter. die reaktor ensemble is een kopie van hoe alles in de acces virus wordt geroute, althans dat moet het voorstellen, of dat het in werkelijkheid ook zo is zou ik niet weten.
 
Origineel geplaatst door actionHank
nope, zoals ik al heel veel keertjes heb gezegd, elke synth heeft zijn eigen karakter. die reaktor ensemble is een kopie van hoe alles in de acces virus wordt geroute, althans dat moet het voorstellen, of dat het in werkelijkheid ook zo is zou ik niet weten.
nou ik wel Hardware is gemaakt met een bedoeling vet te klinken . Reaktor is en blijft software (had je het maar in hardware) . Ook al progameer je de dikste minimoog in reaktor het is en blijft software!!(een pentium klinkt gewoon niet geil) Overigens gebruik ik reaktor als zijnde instrument, die wat dingen kan die hardware gewoon niet kan, Granulair, reversed reverb bla bla bla e.d. Maar ik blijf er bij gewoon een Acces Virus kopen, = toch het vetste!!
 
In Reaktor maakt het natuurlijk wel veel uit, hoe je je virtuele synths programmeert. De Acces virus is in principe ook een synth die loopt op c code. Denk maar aan de Virus TDM. Dit is precies dezelfde software als die van de virus zelf, alleen dan niet in een chippie...!!!

Dus voor een goede kopie, koop een tdm systeem.
 
Origineel geplaatst door DJ_LecZ
nou ik wel Hardware is gemaakt met een bedoeling vet te klinken . Reaktor is en blijft software (had je het maar in hardware) . Ook al progameer je de dikste minimoog in reaktor het is en blijft software!!(een pentium klinkt gewoon niet geil) Overigens gebruik ik reaktor als zijnde instrument, die wat dingen kan die hardware gewoon niet kan, Granulair, reversed reverb bla bla bla e.d. Maar ik blijf er bij gewoon een Acces Virus kopen, = toch het vetste!!

acces virus is idd een top synth, maar dat software waaronder reaktor(wat toch zo'n beetje de uber softsynth is) niet vet klinkt?? dat is toch wel een beetje achterhaald.
maar goed, laten we de discussie maar niet aan gaan, is al zo vaak gedaan en kom toch altijd hetzelfde uit:
- een groepje die zweert bij hardware en vindt dat iedereen die software gebruik een heiden is;
- voor het het groepje uber software gebruikers idem als bij de hardware, iedere hardware gebruiker is heidens en moet gestenigd worden.
- en een groepje die pakken het beste van beide werelden en leefde nog heel lang en gelukkig.
 
Ach ook reaktor klinkt DIK eerlijk waar!!

Ach ook reaktor klinkt DIK eerlijk waar!!

Origineel geplaatst door actionHank

- voor het het groepje uber software gebruikers idem als bij de hardware, iedere hardware gebruiker is heidens en moet gestenigd worden.
- en een groepje die pakken het beste van beide werelden en leefde nog heel lang en gelukkig.


Ach ook reaktor klinkt DIK eerlijk waar!! , mijn idee blijft echter wel : gebruik software voor dingen / sounds die hardware ONMOGELIJK kan , reverse reverb is alleen een voorbeeld natuurlijk , je kunt het zo dik heftig vet maken als je eigen inspiratie wilt!!
 
Back
Top