• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MACKIE HR824 MK2 (Hagelnieuw!)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

koalaboer

lid tekens
Lid sinds
23 augustus 2007
Berichten
55
Locatie
in mijn vel
MACKIE HR824 MK2

Mackie HR824 MK2 - 2 way active nearfield monitor - 8.75 inch high-precision, low-distortion LF transducer, 1 inch titanium dome, ferrofluid cooled tweeter, twin FR series amps (150watt LF/100watt HF), passive radiator provides tight, articulate bass extension down to 35Hz, balanced XLR/TRS and unbalanced RCA inputs.

1076 euro bij Thomann,
800 bij mij. zijn hagelnieuw. 3 maand oud. Gaan weg vanwege aanschaf andere monitoren. Kliken heel dik trouwens.
 
45788.jpg
 
nou vooruit: 750€. lager ga ik echt niet. zijn zeer goede monitoren :-)

groetjes
 
nog weinig reacties en 1 koper heeft al afgemaild. niemand voor deze monitoren? met de prijs ga ik niks doen. ik zal nog een paar dagen wachten anders blijven ze gewoon hier.

groetjes
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top