• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mackie HR824 MK2 aangboden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nouwnouw

Ingeburgerd
Lid sinds
7 Maart 2014
Berichten
25
Locatie
Oud Gastel
Zeer mooie en goede Mackie Studiomonitoren aangeboden! in uitmuntende staat!

Ze gaan weg vanwege een downgrade. Ze zijn te overkill voor mijn toepassingen en mijn yamahas zijn goed genoeg voor mij.

Zoek je naar neutrale speakers zonder kleuring in het geluid, kijk dan niet verder, neutraler als deze vind je ze niet! horen is geloven.

Ik ga niet in op onzinbiedingen. het zijn fantastische luidsprekers en hoeven niet perse weg. nieuw kosten ze nog steeds minimaal 700 euro per stuk

Speciaal voor synthforum doe ik ze weg voor een bodemprijs van 750 euro voor 2!

voor foto's kun je mij altijd een privebericht sturen of mailen.

Algemeen
In studio's ziet u vaak de meest bijzondere apparatuur staan en daar doen actieve studio monitor luidsprekers tegenwoordig ook aan mee. Vroegen was het gewoon simpel een luidspreker met een versterker er in maar tegenwoordig is er ontzettend veel in te stellen op de luidspreker zelf. Ook bij deze Mackie HR824 MK2 actieve studio monitor is dit het geval. Op de achterzijde kunt u verschillende filters instellen, deze filters kunnen bepaalde frequenties minder laten horen ofwel boosten. Ook vind u er een knop waarmee u de "acoustic space" kunt instellen. Deze functie laat de Mackie HR824 MK2 actieve studio monitor anders klinken en is bedoeld om de monitor in verschillende ruimtes even goed te laten klinken.

De aansluitconnectoren zitten ook op de achterzijde en u kunt kiezen uit de volgende types: 6.3mm jack, XLR en RCA. Maar het geluid is natuurlijk het meest belangrijk, en dat zit heel goed bij deze monitor luidspreker. Door de woofer die een diameter heeft van 8.75 inch worden hele mooie bassen die tot 35Hz komen neer gezet en de twee versterkers zorgen voor het beste geluid wat er uit de monitor te halen is.

kleur: piano zwart
diameter woofer: 8.75"
frequentiebereik woofer: 45Hz tot 6KHz
diameter tweeter: 1"
frequentiebereik tweeter: 1.6 Khz tot 22 Khz
crossover punt: 1900 Hz
maximale vermogen: 250W
ingangs connectoren: XLR, 6.3mm jack en RCA
3 verschillende akoestische standen
low en high filters
termische beveiliging voor de versterker
afmetingen: 273 x 351 x 425 mm (BxDxH)
gewicht: 15.7 kg
 
Edit: doe maar een goed bod en wanneer het bedrag in de buurt van 700 euro komt, neem ik contact op
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top