Edirol UA-25EX geeft geen stom geluid

Marlibica

Ingeburgerd
Lid sinds
4 februari 2007
Berichten
31
Locatie
Zeewolde
Heb dus genoemd masjien :)
Ik heb hem nu al een poosje en alstie het doet vind ik het een wereldding. Mooi geluid.

Nou gebruik ik hem niet intens, hij licht wel eens een maand niks te doen en dan pak ik hem weer. Tijd geleden deed ik dat ook, had NIETS veranderd maar er kwam geen stom geluid meer uit. Geen probleem, garantie neem ik aan dus ik ben terug naar de dealer geweest. Die wist van geen opgeven dus die heeft 3 kwartier zitten prutsen met instellingen en wonder boven wonder, hij deed het weer. Best. Ding weer mee naar huis en inderdaad, bij mij deed ie het ook weer!!

Nou heeft ie weer een tijdje niks gedaan. Ik had inmiddels een verse Windows installatie, dus drivers opnieuw geïnstalleerd, niks. Weer dat &#$^probleem. Ik zit me suf te prutsen maar ik krijg er weer geen stom geluid uit. Alles geeft ok, windows ziet hem goed, geen foutmeldingen, meters slaan zelfs uit als er geluid zou moeten zijn! Toch (bijv op de phones) geen stom geluid :).

Wie heeft dit ook gehad? Iemand een oplossing?
 
da's balen zeg, dat ie geen stom geluid meer geeft, dat vind ik echt héél stom....
 
Back
Top