apparatuur in kamer die niet waterpas is

Ik vind het allemaal aardig flauwe reacties. Je kunt wel degelijk problemen krijgen met snel ronddraaiende apparaten die niet helemaal waterpas staan. Meestal zal het allemaal wel meevallen maar toch kun je na langdurig , scheef, gebruik problemen verwachten.
Cd-dvd-romstations waar jaar in-jaar uit dezelfde schijf in draait als naslagwerk bijvoorbeeld, pickups inderdaad maar ook motortjes van decks, hardeschijven etc.etc.
Een floppy die een flinke stoot krijgt of valt kan flink gewist zijn en dat heeft niets met rechtsdraaiende melkzuurgevormde zonnestelsels te maken, dat is gewoon de realiteit.
Die auto radio met kapotte cd's kan natuurlijk ook komen doordat de cd tegen het loopwerk aanketst als er over hobbels gereden wordt.
Anyway, die bierviltjes zijn een goed idee en wil je een grote massa er op plaatsen of langdurige oplossing dan kun je natuurlijk ook een tafel met verstelbare poten nemen.
 
Een harde schijf of floppydrive kan natuurlijk altijd stuk gaan. Mensen waarbij dat gebeurd zoeken dan een reden waarom dat gebeurd is. Modules hangen vaak scheef in een rek, zelfs in synthesizers zitten floppydrive nooit helemaal waterpas in de synth. Lijkt me niet dat de floppydrive ineens kaduuk gaat wanneer je de module ineens waterpas zou zetten. Floppy's zijn ook zo licht. Lijkt me dat dit naar het land der fabelen kan. Zou er werkelijk in een keytar andere chips zitten, zodat je hem om je nek kan hangen?
 
@ mario010 ;) tnx, enneuh, waar staat onze Poolster ook alweer?

Sjonge,.. kmoet ook alles uitleggen,..
"Waar staat de poolster?"

IN DE LUCHT!!!!

Maar de poolster,.. daar wil je je gear natuurlijk niet onder zetten,..
Je zult alles moeten afschermen.
Als je de buitenkant van een paraplu beplakt met aluminiumfolie
en de binnenkant met eierdozen dan vang je 88.3 % van de kwalijke straling al op.
Voor de overige straling moet je aan beide zijden van je gear een cactus
plaatsen en die wekelijks voeden met een mix van fanta en alcoholvrij bier! :geslaagd:
 
Kijk eens naar de manier waarop synthesizers vaak staan opgesteld op podia. Meestal onder een schuine hoek zodat de toetsenist er wat makkelijk bij kan.
 
je xbox kan je beter ook waterpas neerzetten anders krast die op je games.
tis maar dat je het weet :P mocht je ereen hebben.

Dat zegt dan veel over de kwaliteit. Dat zou zonde zijn idd
 
beetje lullige en kinderachtige reacties van sommige forumleden hier...

t ging me niet om hele synths an sich, maar zaken als floppies, cd'rs, hd's etc. Verhalen van de autoradio die eerder genoemd worden bedoelde ik en dat van die Xbox heeft mn broertje ook last van gehad dus zo'n gekke vraag vond ik t niet, maar goed
 
Dat zegt dan veel over de kwaliteit. Dat zou zonde zijn idd
die krengen zijn ook echt niet build to last... kan je veel beter een gewone PC hebben met muis+key besturing i.p.v. die RSI kwekende gamepads... want 3D shooters spelen zonder 'mouselook' is gewoon klepperend kut...
 
die krengen zijn ook echt niet build to last... kan je veel beter een gewone PC hebben met muis+key besturing i.p.v. die RSI kwekende gamepads... want 3D shooters spelen zonder 'mouselook' is gewoon klepperend kut...

Jij zal zelfs nog proberen je eten klaar te maken op de pc. :D

Offtopic:
Xbox build is idd niet denderend maar je moet het toch wel eens zijn met mij dat een PC niet voor spelletjes gemaakt is eigenlijk.
En wat is er nou relaxter? Een xbox die met 3 sec opstart en dan lekker vanaf de bank op de tv een spelletje spelen, lulle met vrienden via headset,
games wisselen en spelen binne een minuut, 1 stekker in stopcontact, etc
Of en pc, waarop je in sommige gevallen wel 10 min kan wachten voordat het spel uberhaupt begin te laden, constant bezig met nieuwe drivers zoeken, altijd maar een betere videokaart moeten kopen, etc etc.

Nee, doe mij maar een steady and fast console voor games.

sorry
 
Jij zal zelfs nog proberen je eten klaar te maken op de pc. :D

Offtopic:
Xbox build is idd niet denderend maar je moet het toch wel eens zijn met mij dat een PC niet voor spelletjes gemaakt is eigenlijk.
En wat is er nou relaxter? Een xbox die met 3 sec opstart en dan lekker vanaf de bank op de tv een spelletje spelen, lulle met vrienden via headset,
games wisselen en spelen binne een minuut, 1 stekker in stopcontact, etc
Of en pc, waarop je in sommige gevallen wel 10 min kan wachten voordat het spel uberhaupt begin te laden, constant bezig met nieuwe drivers zoeken, altijd maar een betere videokaart moeten kopen, etc etc.

Nee, doe mij maar een steady and fast console voor games.

sorry

Jaaa,.. na de mac vs pc discussie,.. de hard vs soft discussie,.. de analoog vs digitaal discussie,.. nu ook,.. de pc vs console discussie!!!! cewl,.. eindelijk weer wat opwaaiend stof!! Ben alleen bang dat ie weggemodderd wordt helaas! :D
 
beetje lullige en kinderachtige reacties van sommige forumleden hier...

t ging me niet om hele synths an sich, maar zaken als floppies, cd'rs, hd's etc. Verhalen van de autoradio die eerder genoemd worden bedoelde ik en dat van die Xbox heeft mn broertje ook last van gehad dus zo'n gekke vraag vond ik t niet, maar goed


Owwww,.. dus jij schrijft,.. "ik heb ooit ergens gelezen dat,.."
Zonder bronvermelding!,. En dat terwijl de hele wereld bezaaid is met rondrijdende, draagbare, vertikale, horizontale en diagonale cd- en floppenspelers,.. en portable hd's
Die overigens gewoon te zien zijn als je je ogen te kost geeft,..

t verbaast me persoonlijk dat je nog serieus antwoord krijgt,..Maar,..je krijgt er toch echt een paar,...
't zal wel los lopen!!!
Daarmee is de thread gesloten,.. ofwel je vraag beantwoord,..

Dus mogen wij daar best wat grappige en gevatte bijdragen aan toevoegen zonder t risico ineens als lullig en kinderachtig genoemd te worden,..
Ongeacht dat je niet de enige bent die dat denkt natuurlijk,. want wie wil er nou volwassen doen na een slome dag in een hete studio.

Best lullig,.. en kinderachtig

Je kunt ook gewoon meelachen,.. toch??? Of nog beter,. meedoen!!
Of is je huis zo scheef dat er echt niks te lachen valt?
Kijk,.. als je spullen nou uit t raam rollen omdat je huis scheef staat,.. Dan gaan ze dus wel kapot!!!

In dat geval,.. sorry!!
 
Xbox build is idd niet denderend maar je moet het toch wel eens zijn met mij dat een PC niet voor spelletjes gemaakt is eigenlijk.
wanne onzin... :dubbel: een PC is zeker alleen goed voor tekstverwerken en spreidlakens :P

mouselook is gewoon een must bij 3D-shooters zoals Far Cry, Half-life etc... je wil echt niet met 'cursortoetsen' een beetje om je heen staan ronddraaien in gelijke stapjes, is gewoon kutto de putto... met de muis kan je nagenoeg instant pointen... real gamers know this...

maar goed, dit is meer iets voor de games uit de 80's/90's thread nutuulk...
 
Back
Top