MS-20, Jupiter 4, etc.

Status
Please reply by conversation.
doortastend volk hier. iets te doorzichtige timing eh, met deze verlanglijst? idd net voor mijn neus weggekaapt, precies wat ik moest hebben. verdraaid nog aan toe.
en ik ben kennelijke niet de enige hier! een geruststellende gedachte, dit bericht heeft nu al zijn vruchten afgeworpen.
hoe dan ook, ik ga hier niet echt uitleggen waarom ik juist deze apparaten wil hebben, iets langduriger project al, nu alleen nog wat hardnekkiger. zal met de ontgoocheling te maken hebben. en nu op de foto gezien dat ze leuk bij elkaar staan.
moet bekennen VP-330 kende ik nog niet, deze dankzij de alombekende en inspirerende advertentie aan rijtje toegevoegd. naief, wie weet. origineel? zeker niet.
maar enfin, onthou het rijtje en snuffel even wat op zolder. laat me weten. dank, j

i'm not buying
m.a.w. ik geloof er geen reet van.
(niet dat dit iets aan het waarheidsgehalte van je post afdoet of toevoegt, ik merk gewoon dat ik het niet geloof.)
 
Grappig om te zien dat sommige mensen zoveel moeite hebben de draad des levens weer op te pakken nadat men zich een ogenschijnlijk fantastische deal aan de neus voor bij heeft zien gaan (ook al vernamen ze in de meeste gevallen via via achteraf pas er van).
Voorlopig weer niemand hier of de deal echt was, en zo ja, wat er voor neergelegd is, dus ik zou maar niet jaloers zijn op het hypothetische gegeven dat iemand voor te weinig geld te veel mooie spullen heeft gekocht, en zelfs al is dat zo, heeft het enig invloed op
je verdere bestaan? Ik hoop van niet..
 
Grappig om te zien dat sommige mensen zoveel moeite hebben de draad des levens weer op te pakken nadat men zich een ogenschijnlijk fantastische deal aan de neus voor bij heeft zien gaan (ook al vernamen ze in de meeste gevallen via via achteraf pas er van).
Voorlopig weer niemand hier of de deal echt was, en zo ja, wat er voor neergelegd is, dus ik zou maar niet jaloers zijn op het hypothetische gegeven dat iemand voor te weinig geld te veel mooie spullen heeft gekocht, en zelfs al is dat zo, heeft het enig invloed op
je verdere bestaan? Ik hoop van niet..

:okdan: :halleluja
 
als ik een lijst moet op stellen welke synths ik nog graag wil is dit precies die lijst,
dus ik weet niet of het zo'n toeval is. is volgens mij wel bekend dat dit toch wel de gavere synths zijn. ik zou er alleen nog een pro-one aan toe voegen.
 
ze passen naadloos in m'n huidige setup.

daarom ben ik ook zo blij met de aanschaf !


:doei:
 
Die gast zoekt gewoon wat synths, boeie?

idd boeie
er is zoveel leuks te koop is nu aleen ms 20/5 set nog maar goed ???
en een jp4 aleen maar vet
zo komen de oprijzen wel weer omhoog
was twee jaar terug een jp4 nog 6700 nu meer dan 1000 goed bezig

een oddy hebk ook egt niet meer t geld voor over
hoop de topic poster ook niet

was laatst een axxe te koop 300 netjes hoor
sh09 ook 300 1/4 jp haha
 
Arp ody mk2 model 2813, moog filter, cv/gate
optisch vrijwel perfect
technisch vrijwel perfect
op maat gemaakte flightcase
Is door St.Eric volledig geserviced (bon is aanwezig)
2 toetsen zijn iets stroever. Het plan was om m semimodular te maken. Daardoor heb ik de toetsen zo gelaten.

CS15:
optisch vrijwel perfect
technisch vrijwel perfect
110V model

MS20 (is van een maat van me die m verkoopt):
optisch vrijwel perfect
technisch vrijwel perfect
self-osc filter

semi-modulaire mc202 (door analogue solutions):
optisch goed (aan de rechterzijkant zitten mini-jack gaatjes van de kenton cv-kit die overbodig is geworden na de semi-modulaire mod)
technisch vrijwel perfect
semi-modulaire modificaties
overige modificaties:
- distortion (aan/uit switch)
- accent over het vca (3 standen)
 
Grappig om te zien dat sommige mensen zoveel moeite hebben de draad des levens weer op te pakken nadat men zich een ogenschijnlijk fantastische deal aan de neus voor bij heeft zien gaan (ook al vernamen ze in de meeste gevallen via via achteraf pas er van).
Voorlopig weer niemand hier of de deal echt was, en zo ja, wat er voor neergelegd is, dus ik zou maar niet jaloers zijn op het hypothetische gegeven dat iemand voor te weinig geld te veel mooie spullen heeft gekocht, en zelfs al is dat zo, heeft het enig invloed op
je verdere bestaan? Ik hoop van niet..

Ik heb al contact met een psychiater gezocht:D Hij heeft me aangeraden eerst mijn huis op te ruimen en te kijken wat ik zoal heb staan. Ook stelde hij me gerust dat is gelukkig geen MS heb. Dan zou het pas echt moeilijk worden de draad weer op te pakken.
 
Met de oddy, cs15 en semi-modular mc202 hoop ik genoeg budget bij elkaar te krijgen voor de aanschaf van een synton fenix xl. Helaas is nog niet zeker of de fenix xl in productie komt en wat de prijs wordt. Momenteel is er wat vertraging in de ontwikkeling van het demomodel geslopen.

Sowieso stap ik (binnen een jaar) over van vintage synths op modulair.

Een bod wat niet te weigeren is, is altijd welkom! :)
 
om het nog wat ingewikkelder te maken: je hebt ook nog vintage modulair !!
 
en dan nog meer op mijn "te verkopen" lijst moeten zetten zeker...
dank u, ik blijf bij m'n modulair , het is wel genoeg zo.
succes
 
Met de oddy, cs15 en semi-modular mc202 hoop ik genoeg budget bij elkaar te krijgen voor de aanschaf van een synton fenix xl. Helaas is nog niet zeker of de fenix xl in productie komt en wat de prijs wordt. Momenteel is er wat vertraging in de ontwikkeling van het demomodel geslopen.

Sowieso stap ik (binnen een jaar) over van vintage synths op modulair.

Een bod wat niet te weigeren is, is altijd welkom! :)

ja met de prijzen van tegen woordig koop je een leuke nieuwe modulaire set
kweet niet ofk bv egt iets van synton zou willen
want ...er is zoveel leuks / exotish te koop
live wire club of the knobs
serge panels mc beth


vintage modulair zou ik ook niet kopen tochh minder geen garantie ....:gaap:

cs15 500.-
oddy 1200 en ms20 1200
2900 moet je een leuke set kunne verzamelen
smsm ik zou div modulaire spullen verzamelen ,..
bredere mogelijkheden ...
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top