Rudi Linhard is dé Man!

dt foutje ..... oeps

Zak nu door de grond van schaamte :o:

Mijn excuses 8D
 
ik heb het rauwe osc signaal eens afgetapt voordat het het filter in gaat. vrij mellow, ook bij de square / pulse en saw golfvormen. dat viel me in eerste instantie wel wat tegen van de voyager.
als die steilheid wat heftiger wordt gaat het filter ook wat meer over zijn nek, precies wat der Rudi tegen mij zei. ik heb geen flauw idee wat hij nou precies verandert, heb de mod ook nog niet gehoord tegenover een standaard voyager.

ik zit nu al een tijdje met een vreselijk ruimteprobleem, maar als het goed is staat de voyager volgende week weer hier. ik zal eens checken.
 
Memorymoog heeft gewoon een keer een totale service/recap nodig.
Ik had 1 memory gekocht bij rl music.
5 jaar deed hij het perfect maar krijgt nu steeds meer kuren.
Ik heb vandaag 1tje naar Lintronics gestuurd.
upgrade is net zo duur als een memorymoog zelf.
Hij begint er in mei mee:)
 
Memorymoog heeft gewoon een keer een totale service/recap nodig.
Ik had 1 memory gekocht bij rl music.
5 jaar deed hij het perfect maar krijgt nu steeds meer kuren.
Ik heb vandaag 1tje naar Lintronics gestuurd.
upgrade is net zo duur als een memorymoog zelf.
Hij begint er in mei mee:)


Het is echt een complete overhaul inclusief extra software etc etc.
 
De sound blijft het zelfde ja.
Ik vind het de beste/veelzijdige synth die ik ken.
En de power heb ik nog nooit uit een andere synth gehoord.
Filter is super mooi de cems klinken gruwlijk.
Top bak!!
 
De sound blijft het zelfde ja.
Ik vind het de beste/veelzijdige synth die ik ken.
En de power heb ik nog nooit uit een andere synth gehoord.
Filter is super mooi de cems klinken gruwlijk.
Top bak!!

Zit er CEM in?

Ik heb er een gehad maar ik was er niet van gecharmeerd. Zeker geen slecht instrument maar gewoon niet mijn smaak. Mischien omdat ik over het algemeen geen MOOG liefhebber ben. Het is prima handel maar de sound trekt me niet, te wollig. Heb hem uiteindelijk ook niet uitgediept, daarvoor was ie te kort in mijn bezit. Het is wel een zeer indrukwekkend apparaat.
 
Ik weet niet of er echt wezenlijk verschil in de sound zit na een LAMM upgrade. Hij doet ook Minis...die krijg je dan midi terug etc.

De model d midi upgrade is momenteel on hold. Hij gebruikte voor die mod onderdelen die nu moeilijk te krijgen zijn. Rudi geeft aan wel een nieuw ontwerp voor de model d midi mod in de planning te hebben. Misschien volgend jaar ... misschien later...
 
De model d midi upgrade is momenteel on hold. Hij gebruikte voor die mod onderdelen die nu moeilijk te krijgen zijn. Rudi geeft aan wel een nieuw ontwerp voor de model d midi mod in de planning te hebben. Misschien volgend jaar ... misschien later...


Vond net een mooooie mod...en ik heb geconstateerd dat ie erg systematisch werkt...zijn soldeerwerk was niet verkeerd!
 
Back
Top