new label "GROOVE FANATICS"

jaimiefanatic

Jaimie Fanatic
Lid sinds
11 juli 2001
Berichten
1.002
Locatie
Rotterdam
"GROOVE FANATICS"

In this day and age of conservative minds that follow the mainstream of house music,
we tend to blend the easy with the sleezy and allow your mind to accept the freaky ..
GROOVE FANATICS is the new omen of the hidden agenda. Feel free to let your mind
taste the addictive abuse of beats and breaks. We show no shame, we just play the game.

Watch out for 4 signs of rebellian producers like DJ FANATIC - LAIDBACK LUKE - DJ MISJAH - AKOS
and many other producing and dj-ing mental cases. GROOVE FANATICS will only bring you the
experimental outrage, no mainstream clinically paved paths to richdom, no sir.. we unleash the
beast of your soul and feed it with crazy melodies and funked up beats.

First delivery will be expected somewhere around april 2003. Brought to you by the filthy minds
and dirty hands of DJ FANATIC! .. His first little beast will be called

" THIS IS MY WORLD!! " - DJ FANATIC (GROOVE FANATIC REC.) expect april 2003

Here's a piece of the funk for all you junks!

THIS IS MY WORLD

A side : THIS IS MY WORLD - DJ FANATIC
B side : surprise shit !!!! keep an ear for the coming release!!! soon in stores near you!!
 
Laatst gewijzigd:
[zeik modus]

Uhhm....mag ik misschien de eerste zijn die dit nogal "hoogdravend" vind klinken...en een beetje obvious.
De uitspraak "bescheidenheid siert de mens" is hier zeker niet van toepassing. New omen of the hidden agenda....nou nou...jullie zijn dus de het nieuwe voorteken van het verborgen dubbele plan/motief ? :confused: Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Hebben jullie wel opgezocht wat die stoere worden überhaupt betekenen?

[zeik modus]

Maarrrr verder is het natuurlijk een supergoed intiatief! Hoe meer independents en goede house hoe beter!
 
mijn nieuwe label gaat denk ik nav dit mooie verhaal BUZZWORDS heten ;)

More Fuzz for your Buzz! We will make your DJ'ing PLUS! with our Buzz! ;)

maar ook ff serieus: goed initiatief! over 10 jaar wordt er met respect over het DSF gesproken, de geboorteplaats van de 10 meest invloedrijke dance-labels van dan! ;)
 
:confused:

jeetje is er iemand gewoon lekker fun aan het hebben met iets leuks.. krijg je dit haha

zeiken jullie ook elke film af als er een trailer op tv komt? of denk je dan .. hee wat leuk!?

maar ja :halleluja :dj:
 
Origineel geplaatst door djsirjamez
:confused:

jeetje is er iemand gewoon lekker fun aan het hebben met iets leuks.. krijg je dit haha

zeiken jullie ook elke film af als er een trailer op tv komt? of denk je dan .. hee wat leuk!?

maar ja :halleluja :dj:

meestal zeik ik alle films af :duivels:
 
He Jamesz...don't take it so hard....het idee is goed en het goed te zien dat mensen het nog steeds doen er voor gaan.

De reclame tekst is alleen een beetje....tsja...hoe moet je dat zeggen.....schreeuwerig op een soort Radio 538 manier. Het klinkt allemaal net iets te tof enzo. Het is mijn bescheiden mening dat je beter terughoudender kan zijn. Niet zeggen dat je track VET HEFTIG zijn, maar gewoon vet heftige tracks maken.


Oja, ik zeik films ook altijd af. Behalve als het hele moeilijke franse of poolse films zijn. Dan zet ik mijn links-intellectuele bril op en zeg "Fantastische film, echt enig....." met mijn bekakste accent! :P
 
hehehehe .....

laten we eerst maar eens kijken wat er allemaal uit komt van dit forum
en dan gaan we het eens lekker naast elkaar leggen

:duivels:

enne die persberichten zien er vaak zo uit
echter die hoef ik niet te lezen .... vaak zegt het graphics van het label me al genoeg :W
 
Zou je deze mooie tekst kunnen vertalen voor dit mooie Nederlandstalige synthforum ? :)
 
ehmmm... [mini zeikmode aan]

ERROR - 404
PAGINA IS NIET BESCHIKBAAR

[/mini zeikmode uit]

En verder, have fun, enjoy life and make beats. Zonder dat er gelijk allerlei mensen
over me heen vallen....Liever iets doen dan zeuren op iemand die iets doet.

Life is a game, isnt it? play it!

btw....laat even weten als de download weer availale is.
 
Ben het er toch wel mee eens dat zo'n tekstje als dit vooral heel erg zielig klinkt. Niks dan lof voor initiatieven als deze, maar van die "Wow, kijk eens hoe ontzettend gek wij zijn!! Wij zijn zo gek dat we bijna in een gekkenhuis hadden kunnen zitten, zo gek zijn we!!" tekstjes vind ik niet veel goeds voorspellen voor wat er op zo'n label moet uitkomen.
(natuurlijk zie ik graag dat het tegendeel bewezen wordt!)
 
dit is dus typisch een nederlandse houding!!

want wat doe jij en menig ander; je gaat ervan uit dat ik hiermee bedoel dat wij helemaal het einde zijn, helemaal top en de beste en de stoerste.. terwijl dat helemaal .. en met nadruk op helemaal.. NIET is wat ik zeg..

in dit verhaaltje geef ik niets meer dan een setting weer, een sfeer, een sprookjesverhaaltje zoals dat in een comic/ stripboek weer gegeven wordt. Superman die auto's optilt in een comic is niet meer dan hetzelfde ..

waarom gaat iedereen altijd zo serieus op dingen in. waar is die kinderlijke lust naar He-Man en She-Ra momenten? Juist wat ik met de muziek van dit label en ook met de hoezen (want als je die ziet, helemaal bizar!!) en dus ook met dit verhaaltje geef ik een sprookjes setting weer, een fantasie wereld waarin .. wanneer je het letterlijk wilt vertalen.. de normale bekende djs als laidback luke, dj misjah, akos en ikzelf.. hun alter ego, hun meest maffe excentrieke stripheld-ik-weerspiegeling naar voren laat komen door experimentele tracks hierop te releasen..

jullie doen net of je de AD leest en balkenende hoort schreeuwen dat zijn partij de beste is..

stap nou eens af van die serieuse doemdenkende houding en laat je fantasie eens de loop gaan! lees mijn stukje nog eens en beeld je daarbij in dat wij allemaal striphelden zijn en dat wij met onze mega spierbundels de saaie wereld van 538 house duiveltjes bestrijden met onze bizarre muziek.. die hidden agenda is juist dat onze alter ego's in onze dromen (en die droom is dan een stukje zwart vinyl waar die muziek o pstaat) de grootste helden zijn van het verhaal..

ben ik nou echt de enige die nog een beetje fantasie heeft en niet gelijk iedereen afzeikt als ze gewoon lekker bezig zijn met hun ding?

Ik vind het wel grappig dat juist wat ik wil bereiken met dit labeltje nu ook al gelijk in een discussie naar voren komt.. laten we het erop houden dat de strekking van mijn verhaal en het doel van dit labeltje en muziek dus is..

"laat varen die doemdenkende, we moeten ingetogen, netjes en discreet blijven houding en pak het leven bij zijn kloten en laat je fantasie de loop gaan, wil jij superman zijn, dan ben jij superman! ik vlieg wel mee! laat maar zien waar je fantasie begint.. want daar begint het pas interessant te worden".

Groove Fanatics is een platform voor die mensen die dat durven!! experimentele muziek, eigenwijs en eigentijds, los van de regeltjes en commerciele eisen, gewoon wat er in je dromen zit op vinyl geperst..

daarom ook de eerste titel

THIS IS MY WORLD.. (mijn fantasie wereld, mijn droom die ik met iedereen deel!)
 
Origineel geplaatst door djsirjamez
dit is dus typisch een nederlandse houding!!



ben ik nou echt de enige die nog een beetje fantasie heeft en niet gelijk iedereen afzeikt als ze gewoon lekker bezig zijn met hun ding?

Ik vind het wel grappig dat juist wat ik wil bereiken met dit labeltje nu ook al gelijk in een discussie naar voren komt.. laten we het erop houden dat de strekking van mijn verhaal en het doel van dit labeltje en muziek dus is..

Groove Fanatics is een platform voor die mensen die dat durven!! experimentele muziek, eigenwijs en eigentijds, los van de regeltjes en commerciele eisen, gewoon wat er in je dromen zit op vinyl geperst..


Nee, je bent niet de enige met fantasie en ik liep je niet af te zeiken omdat je met je eigen ding bezig bent! Ik steun het juist voor de volle 100% Ik vind het een geweldig initiatief. Het ENIGE wat ik een beetje vreemd vond was het persbericht. Nu je die uitleg erbij doet van striphelden enzo, tsja, dan snap ik um wel. Ik ben alleen bang dat veel mensen dat niet doen, zeker niet zonder jouw extra uitleg over de motieven van het label.
Misschien had je beter het verhaaltje uit je laatste post als PR materiaal kunnen gebruiken....

En er was geen discussie hoor. Iedereen vind het een geweldig initiatief maar vond het bericht een beetje ongelukkig gekozen.
 
Ok SirJames, als je het zo uitlegd is de strekking wel duidelijk. En ik neem aan dat het uit de art direction van de hoezen enzo nog beter blijkt, maar het blijkt wel dat dat bij het lezen van alléén dit bericht niet echt duidelijk overkomt. Misschien ligt dat idd aan onze hollandse nuchterheid, maar ja, so be it. Nogmaals, net als de rest vind ik het ook gewoon een leuk initiatief.

(ben trouwens wel benieuwd naar de gefreakte kant van Laidback Luke! :D)
 
Hebben jullie ook al de distributie geregeld?
Of kan ik rechtstreeks een exemplaar bij je bestellen?

equate
 
exemplaren zijn binnenkort wel rechtstreeks te bestellen, zijn nu bezig met diverse distibuteurs..

astral
prime
amato
news
en fount..

even afwachten..

ik vind het tof hoor dat iedereen positief is en kritiek is altijd welkom!

:halleluja
 
Back
Top