Synth1 - Hardcore & hardstyle presets

Niel

OPEN DIE GAIN & EQ !!!
Lid sinds
12 augustus 2003
Berichten
9.070
Locatie
NL
Hier alvast 17 hardcore/hardstyle presets van mijn hand voor de gratis Synth1 VSTi/DXi software synthesizer.
Een paar leadsounds en kicks aangevuld met de Martryx Synth1 SoundBank die ik van KVR gedownload heb.
Ik zal later waarschijnlijk nog meer sounds maken en toevoegen, maar hier is alvast een opzetje om verder zelf sounds te kunnen maken.
Vervang de eerste soundbank00 map voor deze map of hernoem hem naar een ander soundmap (00 t/m 09) en je kan aan de slag.

synth1.jpg


Voor het downloaden van Synth1 moet je zijn op: http://www.geocities.jp/daichi1969/softsynth/

http://www.kvraudio.com/get/214.html voor meer soundbanks en info.
Check deze mp3 voor voorbeelden
 

Attachments

  • Niel_synth1_17presets.zip
    44,1 KB · Bekeken: 222
Last edited by a moderator:
doet ie het ook in logic op een mac?
ik vraag me af hoe ik aan die aparte kraak achtige geluiden die kasparov meestal gebruikt kan komen?
meestal in het begin van de track hoor je heel aparte geluiden, maar het zijn geen lead sounds. weet iemand hoe ik zulke geluiden die vooral bedoelt zijn om je track variatie te geven kan maken? of zijn er zulke patches?
ik gebruik nu zelf de massive en de gladiator.
alvast bedankt.
 
doet ie het ook in logic op een mac?

Nee, want Logic slikt geen VST files en dit is alleen een DLL.

ik vraag me af hoe ik aan die aparte kraak achtige geluiden die kasparov meestal gebruikt kan komen?

Geluiden namaken is een leuke uitdaging waar genoeg mensen mee willen helpen, maar geef dan wel even een mp3-fragmentje of Youtube-video van fatsoenlijke kwaliteit, en vermeld er bij op welk tijdstip je het geluid hoort. Ik weet niet wie die Kasparov is behalve dat er iemand met dezelfde naam is die goed is in schaken, en welke track je bedoelt kan ik ook niet raden :).
 
ligt het aan mij of krijg ik je presets niet aan de praat? ik doe wat je zegt, maar kan ze niet laden. doe ik iets verkeerd?
 
Kijk in de Synth1 map, daar zitten een hoop subfolders in (01, 02, 03, etc). Kies er een uit waar nog niks in zit (alleen maar een dummy.txt) en kopieer je presets daar in.
 
Kijk in de Synth1 map, daar zitten een hoop subfolders in (01, 02, 03, etc). Kies er een uit waar nog niks in zit (alleen maar een dummy.txt) en kopieer je presets daar in.


Ja dat begreep ik al. Het was laat gisteravond, zal het vanmiddag/vanavond nog eens een keer proberen.
 
Waar kan je nou die vette sounds mee maken? welke preset moet je hebben.

Niel die 17 presets van jouw dat zijn er 128 WRONG file ;P
 
Waar kan je nou die vette sounds mee maken? welke preset moet je hebben.

Haha, ik dacht dat het dieptepunt in motivatie al bereikt was, maar dit eh... :D
 
hahahah maar die std geluidjes zijn KUT gebruik nu die bank van richard daar heb je teminste wel wat aan ik ga ech tniet met 303 blieps werken moet wel een lead zijn oid.. en die heb ik nu
 
hahahah maar die std geluidjes zijn KUT gebruik nu die bank van richard daar heb je teminste wel wat aan ik ga ech tniet met 303 blieps werken moet wel een lead zijn oid.. en die heb ik nu

check: MP3 preview Nielsoundbank Synth1

Voor je leads en kicks ;)

Over welke bank heb je het over "van richard" ? Heb je een link ?
 
Ik weet niet wie die Kasparov is behalve dat er iemand met dezelfde naam is die goed is in schaken, en welke track je bedoelt kan ik ook niet raden :).

Ik geloof dat het een hardcore of hardstyle artiest was als ik t me goed herinner.. Ik zit teveel op myspaz en joubuis :P
 
Daar was ik wel achter maar ik had gehoopt dat bewust wereldvreemd spelen ilan84 wellicht een linkje zou posten. Helaas had 't niet het gewenste effect :D.
 
ik krijg die presets echt niet erin geladen... terwijl ze bestwel vet klinken...
 
ik volg je niet helemaal maar ik ga wel ff kloten, ik haal em wel even van kjoebees af
 
Back
Top