[ELECTRO REMIX] All I wanted - When Logic Fails remix (graag feedback)

nakken7

Ouwe rot
Lid sinds
26 augustus 2008
Berichten
940
Voor een Australisch label werken wij aan een remix van een track van één van hun artiesten. Die remix is al aardig ver gevorderd.

Ik zou graag wat feedback krijgen over:
- arrangement
- productie
- wat je verder maar te binnen schiet

Vanwege juridische issues kan ik de track hier niet posten. Ik heb hem toegevoegd aan onze myspace. Het gaat om de laatste track in de lijst. "All I wanted - WLF remix"

www.myspace.com/whenlogicfailsremixes

Over de track:
We hebben alleen de vocalen en een drumloop uit het origineel gebruikt. De drumloop is beperkt hoorbaar, bijvoorbeeld in het intro (gefilterd). Het origineel bevat geen akkoordenschema, maar gaat telkens maar door over een Dm. Dat hebben we iets anders gedaan.

Er zitten een basgitaar, een acoustische gitaar, een MS-10 en wat andere kleine partijen in de track.

Ik ben benieuwd.

Alvast dank.
 
Ik vind hem wel lekker vind alleen mag nog wel wat meer percussie hebben op de chorusses, vind de vocals wel ok, zou ik wel eens mee willen stoeien
 
Ik vind hem wel lekker vind alleen mag nog wel wat meer percussie hebben op de chorusses, vind de vocals wel ok, zou ik wel eens mee willen stoeien


Thanks Raphie. Die percussie gaan we zeker even bekijken. Ik zal je even een PM sturen met contactgegevens van het label.

Verder nog iemand feedback?
 
Niet mijn ding, maar wel lekkere track!

- Zou de vocal toch liever minder links gepanned horen. Mag ook wel iets meer galm wat mij betreft. Langere staart, niet zo zeer natter.

- Heb je al een minder lange snare gebruikt, beetje meer nieuwerwets zeg maar?

- Er zit trouwens best wel veel sub in de kick, die t soms wat rommelig in het laag maakt heb ik t idee, kan er ook naast zitten.

succes!
 
Niet mijn ding, maar wel lekkere track!

- Zou de vocal toch liever minder links gepanned horen. Mag ook wel iets meer galm wat mij betreft. Langere staart, niet zo zeer natter.

- Heb je al een minder lange snare gebruikt, beetje meer nieuwerwets zeg maar?

- Er zit trouwens best wel veel sub in de kick, die t soms wat rommelig in het laag maakt heb ik t idee, kan er ook naast zitten.

succes!


Zeer nuttig commentaar, bedankt.

We zijn van plan de track dit weekend in te leveren, dus alle commentaar is welkom. Om het luisteren nog laagdrempeliger te maken heb ik de track bovenaan in de myspaceplayer gezet ;)

Kom maar door mensen.
 
Hi WLF!

Je zou bijvoorbeeld bij dat geluid dat op 01:00 binnen komt. De arpeggio weg kunnen laten. Wel dat geluid gebruiken. Hou het bij korte of een mix van korte en lange tonen. Zo iets als het begin van je track Yildiz. En freak dat zoals je ook de sound aan het begin van deze track gedaan hebt. beetje filter etc. etc.

:okdan:
 
Ik vind het echt een lekker stijltje!

Thanks Pad,

we hebben je bestelling voor ons eerste album met remix EP staan. Ik stuur je een mail. Voor overige geinteresseerden:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=111118

Hi WLF!

Je zou bijvoorbeeld bij dat geluid dat op 01:00 binnen komt. De arpeggio weg kunnen laten. Wel dat geluid gebruiken. Hou het bij korte of een mix van korte en lange tonen. Zo iets als het begin van je track Yildiz. En freak dat zoals je ook de sound aan het begin van deze track gedaan hebt. beetje filter etc. etc.

:okdan:


Thanks Shane. Ik snap wat je bedoelt. Ik heb dat geluid als één lange track ingespeeld en opgenomen op mijn MS-10, dus nu valt er weinig te veranderen. Dat wordt een poging tot knippen en plakken met een nieuw stukje.

Freaken met filters is altijd goed. :dj:
 
Lachen! Gave geluiden zitten er in.
 
Back
Top