Krs one - Fucked up Dj Dulac rebuilt (minimal hardcore hiphop)

Dilago

Ouwe rot
Lid sinds
20 juni 2003
Berichten
1.708
Locatie
burgum
De titel zegt het al, minimal hiphop, oftewel minder is meer en meer is minder. Ik heb het gesampled van de vorige oefensessie met de band waarin ik tegenwoordig drum, waarna ik het geheel met een synth kick en snare gelayerd heb.

http://www.yousendit.com/download/dVlxb2VJWlRlcElLSkE9PQ

Let ook op de vieze ranzige sound uit de jaren 70. Dit zou ook een oplossing voor het gezeur over samples kunnen zijn, dat de producers weer met bandjes gaan samenwerken, zonder het gelikt te maken. Hoe dan ook, voordat ik er van beticht wordt te willen pronken, luister maar! ;)
 
Ik vind het zeker tof, alleen had er wel wat meer variatie in gemogen, je zit nu 3.30 naar dezelfde loop te luisteren.

Hoe kom je aan die accapela? :P
 
Ja, maar als ik er variatie in aanbreng is het geen minimal meer :D

De vocals heb ik gewoon gezocht via google, Krs One accapela en de eerste de beste pack die ik tegenkwam gedownload. Als je het niet kan vinden pm me dan even.
 
KRS One? Koel.. deze creatie ga ik es effe beluisteren
 
Lekkerrrrrr! 8~

Vaak klinkt het te clean wanneer een band gebruikt wordt ipv samples van jaren '60/'70 opnames. Daarnaast klinken drums tegenwoordig anders dan die uit genoemde periode. Maar je hebt de sound idd goed te pakken. You get props over here!!! 8)
 
Voor het gemak nu ook als bijlage te downloaden :dubbel:
 

Attachments

  • krs one - fucked up dj dulac rebuilt.mp3
    7,8 MB · Bekeken: 52
Back
Top