• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ultimate Deltex synthstand

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

conso

You can call me Toledo
Lid sinds
20 februari 2003
Berichten
4.462
Locatie
Amsterdam
Twee stuks Ultimate Deltex DX48 synthstands. De uitvoering met de mooie 8~ zilverkleurige staanders. De armen en klemmen zijn trouwens op alle modellen zwart.

Zeer stevige en ruimtebesparende statieven. Een standaard kan ruim 45 kilo synths / keyboards (of andere meuk, bijv. op een plank) dragen.

Standaard zitten er per standaard twee sets armen en klemmen bij. Ik heb er bij elke stand nog een extra set armen + een klem bij. En een inbussleutel om de klem vast te zetten.

Prijs per standaard, met in totaal drie sets armen en beugels: € 95. Nieuw bij Thomann ruim € 120.

Wie ze allebei wil overnemen is voor € 180 de nieuwe eigenaar.

Prijzen zijn vast. Geen ruil.

* De statieven zijn trouwens amper gebruikt. Aangeschaft voor gebruik in een oefenruimte, vlak voor de band uit elkaar ging.
 

Attachments

  • DELTEX SILVER.jpg
    DELTEX SILVER.jpg
    25,7 KB · Bekeken: 93
Had ik al gezegd dat ik 2 stuks Ultimate Deltex te koop heb...? 8~
 
Een van de Deltex stands is gereserveerd voor een forumlid.
 
Mooie Deltex!
 
Hele mooie Deltex stands!
 
Een statief weg, dus nog een te koop:

1 Ultimate Deltex synthstand.

De uitvoering met de mooie zilverkleurige staander. De armen en klemmen zijn zoals op alle modellen zwart. Amper gebruikt dus in vrijwel nieuwstaat. Aangeschaft voor gebruik in een oefenruimte, vlak voor de band uit elkaar ging.

Zeer stevig en ruimtebesparend. Een standaard kan ruim 45 kilo synths / keyboards (of andere meuk, bijv. op een plank) dragen.

Standaard zitten er per standaard twee sets armen en klemmen bij. Ik heb er eventueel and nog een extra set armen met klem bij. En een inbussleutel om de klem vast te zetten.

Prijs met twee sets armen en beugels: € 75.
Prijs met drie sets armen en beugels: € 95. (Nieuwprijs bij Thomann ruim € 120.)


Prijzen zijn vast. Geen ruil. Ophalen in Amsterdam.
 
Ultimate Deltex synthstand.

Mooie zilverkleurige stand. De armen en klemmen zijn zwart. Amper gebruikt dus in vrijwel nieuwstaat.

Zeer stevig en ruimtebesparend. Een standaard kan ruim 45 kilo synths / keyboards (of andere meuk, bijv. op een plank) dragen.

Standaard zitten er per standaard twee sets armen en klemmen bij. Ik heb er eventueel and nog een extra set armen met klem bij. En een inbussleutel om de klem vast te zetten.

Prijs met twee sets armen en beugels: € 75.
Prijs met drie sets armen en beugels: € 95.
Nieuwprijs ruim € 120

Prijzen zijn vast. Geen ruil. Ophalen in Amsterdam.
 
Ultimate Deltex synthstand.

Standaard uitvoering met twee sets armen en beugels: € 75.
of
Uitvoering met drie sets armen en beugels: € 95. (Nieuwprijs is zelfs € 130, geen € 120)

Prijzen zijn vast. Geen ruil. Ophalen in Amsterdam.
 
Slotje a.u.b.

Slotje a.u.b.

Yep, deze standaard is naar een andere gebruiker.

:verkoght: :slotje: :halleluja
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top