Synthforum meeting 11 juli 2009

Dus de plek waar het hijs oog zit, dat is het middelpunt!
 
Ja hé, weet je wat dat kost, zo'n retourtje Purmerend! (zelfs mét korting :engel: )

:P

Maarruh - hoe zit het met de bezetting? Voorwaar: meldt U allen aan, en neemt Uw Vette Gear mee!
 
Ik neem trouwens aan dat er wel zelf evt. midi-keyboards moeten worden meegenomen voor de rack-gear?
 
Ik neem trouwens aan dat er wel zelf evt. midi-keyboards moeten worden meegenomen voor de rack-gear?

Dat lijkt me wel zo verstandig.....kabels om je gear aan te sluiten is ook aan te raden en een koptelefoon is een must.
 
Er zwerft wel ergens zo'n ding rond in Doornroosje... maar waar??? In de kelder misschien... maar daar durf ik niet te komen. Ouwe punks spoken daar rond ;-P
 
Heb je trouwens nog een update Robbie van wie er komen?

En kan je die namen even gewoon in de thread plaatsen en niet in een bestandje?
 
Heb je trouwens nog een update Robbie van wie er komen?

En kan je die namen even gewoon in de thread plaatsen en niet in een bestandje?

Zal ik morgen effe doen.
 
Komt ie dan heh..

FORUMNAAM GEAR
Hilltree Wat kleine diy projectjes
Hilltree Jr.
Dj Alfa
MatthewLeBlom Weet ie nog niet
MadDonna
Jeroen
Cheimoon Alesis Ion
Cheimoon gast
benjaminb
benjaminb gast
John-V
Manvsmachine Electribe A / R & zelfbouw projectjes (drumsynth en misschien meer)
DenDer 9090, Will Systems MAB-303, DenDer55 aka Boss Dr55
Slolov CX64 & Prophet64
SlyDog TR-808 & TR-909
Likwidz o.v.b. Pro-One & Moog Rogue
Jedee
chamo
Vic Akai ax80
flevo
Eraser127 MB33
Alex Omega

Elke keer als er 'n aanmelding bij komt post ik de lijst opnieuw...
 
Laatst gewijzigd:
en wa neem je zelf mee dan?
Ik neem zelf ook nog de Bitstream 3x controller mee. Misschien kan iemand mij nog het eea over de sequencer van da ding uitleggen?
 
Ikke? Die invalide Ms10 misschien...? De Arp is net even te gaar.

Ik neem voor de set 's nachts bijna alles mee. JX3P (als PG200 heel is) 808, KPR77, DX7, ER1, bosje FX, Misschien Casio RZ1, en niet te vergeten de 101!
Is alleen beetje lastig als iedereen de patronen van alle drum doosjes verneukt als ik en 's avonds nog iets mee moet doen.
Jij maakt natuurlijk extra veel synth visuals ofnie?!!!?!?!?!!?? Overdag knopjes filmen en 's avonds uit die laptop van je poepen ;-P
 
Ik denk dat het gaat lukken op 11 juli. Dan zal ik m'n Prophet '08 en Mopho meenemen.
 
Ik denk dat het gaat lukken op 11 juli. Dan zal ik m'n Prophet '08 en Mopho meenemen.

:okdan: koel.... oja een nieuwtje....ik neem deze ook ff mee denk ik.....

Hij zit in de post naar me toe.....dus in de loop van volgende week in da housah.


Tom Klein's

"EVIL 606"



attachment.php
 

Attachments

  • Evil 606.jpg
    Evil 606.jpg
    35,2 KB · Bekeken: 78
Back
Top