Synthforum meeting 11 juli 2009

Ik hoop dat ik me 9090 af ga krijgen voor 11 juli......heb nu het tijdelijke frontpaneel maar ik heb een grote fout gemaakt bij de indeling van de LCD schermpjes....die zitten in de weg met wat pushbuttons.......dit is een major problem:stupid

Daarbij nog een algemene vraag....neem er iemand een leptop mee met cubase (of iets dergelijks) en een midi patcher? dit om meerdere 303 klonen aan te sturen:eureka:
ik heb er namelijk geen...de leptop dan... en om m nou te gaan lopen triggeren met bv een 505 is ook net niet.....hetzelfde geld dan trouwens ook voor de 9090 als ie af komt.........ideetje?

Het zit er dik in dat ik mijn ibook mee ga nemen als voeding voor mijn zelfbouw projectjes. Kan hier eventueel wel cubase essential op installeren. Maar ik heb geen midi interface die ik er aan kan hangen. Alleen een motu midi express XT (parallele uitvoering) dat is wel een 8*8 patchbay dus als het moet...
 
Ik heb ook 808, maar jah, als ik die voor m'n liveset moet gebruiken is het nie zo heel handig om het ding op de meeting te laten herproggen ;-P
 
ik probeer ook even langs te komen, ben dan in de buurt zowiezo. waar kan ik het beste parkeren?
misschien neem ik de ongemodificeerde moog sonicsix even mee, kunnen geinteresserden hem even uitproberen.
het late avondprogram zal ik moeten skippen . doe m'n best , hoop dat ik nog op de lijst pas.
 
Je past nog makkelijk op de lijst! Parkeren kan op het terein van Doornroosje.
 
Ik moet nog even kijken of ik vrij kan krijgen op mijn werk (we kampen een beetje met onderbezetting) maar waarschijnlijk lukt dat wel en kan ik er nog steeds bij zijn. :)
Ik denk, ik meld het toch maar ff (voor het geval de meeting straks zonder 808/909 komt te zitten, wat natuurlijk niet kan!).
Heb het geregeld met mijn werk dus kan er gewoon bij zijn! :)

Ik ben trouwens erg benieuwd naar die Doepfer MAQ16/3 en Pro-One. :P
 
Ik neem ook nog m'n Bitstream 3X controller mee. Dus USB, MIDI naar DIN-sync is mogelijk. Voor zover ik weet geen drivers of andere poespas nodig 'echte plug & pray'... Geen idee hoe 't ding precies werkt. Ik gebruik die alleen maar als domme midi-controller voor m'n vj optredens.
 
Worden best veel stroom blokjes... een grote ring leiding van maken! Dat rondom Doornroosje alles mega magnetisch wor.. da als vrouwen langs komen........ komen die trouwens ook? Of is het een groot synth hengstenbal???
 
Neemt er trouwens ook nog iemand 'n SID station mee?
 
Zojuist aangemeld! Als ik met de auto kan komen neem ik (mits er interesse voor is) mee:

Roland JP-8080 + XP30.
 
Laatst gewijzigd:
Neemt er trouwens ook nog iemand 'n SID station mee?

Tja de mijne werkt wel maar das dan ook alles mee gezegt......ik ben af en toe zo'n lul dat ik sjit niet meteen afmaak.....story of my life:engel:
 
ps ik denk dat het met de 9090 wel gaat lukken btw....hij is dan nog niet geheel af (de MB Sequencer moet ik nog lassen) maar hij zit vanaf vandaag in zijn behuizing en alle pots zitten op de oppervlakte dus het gaat goed......

@manvsmachine als jij je iBook zou kunnen meenemen + de Motu kunnen we iig midi sequences spelen :okdan: ik neem dan wel een cdrommetje mee met een zooi midi patronen...tenzij jij er een zooi hebt uiteraard.:geslaagd:

@ VCOVCA staat er in Doornroosje geen comp of slettop die we kunnen gebruiken?
 
ps ik denk dat het met de 9090 wel gaat lukken btw....hij is dan nog niet geheel af (de MB Sequencer moet ik nog lassen) maar hij zit vanaf vandaag in zijn behuizing en alle pots zitten op de oppervlakte dus het gaat goed......
Cool man! Ben benieuwd hoe hij zich verhoudt tot de 909 dus de 9090 moét erbij zijn. :)
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb nog wel een ouwe slettop liggen die misbruikt mag worden. Pentium M Mobile 2,1 Ghz met 1 Gb ram genoeg? Staat alleen Windows XP op :duivels:.
 


:okdan: koel.... oja een nieuwtje....ik neem deze ook ff mee denk ik.....

Hij zit in de post naar me toe.....dus in de loop van volgende week in da housah.


Tom Klein's

"EVIL 606"



attachment.php


Zal ik hem wel of niet meenemen???? Er is gleuf ik wel interesse voor meur ik vin m eigenlijk niet zo DenDerend klinken.......
Dan zou ik dus een 9090, DR55 aka DenDer55, Evil 606 en de MAB303 mittbringen......nach güt ff ein pkw mieten....
 
Ik heb nog wel een ouwe slettop liggen die misbruikt mag worden. Pentium M Mobile 2,1 Ghz met 1 Gb ram genoeg? Staat alleen Windows XP op :duivels:.

En kan je er Cubase SX ofzo op plempen?
 
@manvsmachine als jij je iBook zou kunnen meenemen + de Motu kunnen we iig midi sequences spelen :okdan: ik neem dan wel een cdrommetje mee met een zooi midi patronen...tenzij jij er een zooi hebt uiteraard.:geslaagd:

er komt toch wel een mpc naar die meeting :P
Lekker die 9090 met de mpc progge.!
 
Zelf gebruik ik nog twee maar drie is ook okee wat mij betreft.....maakt voor het importeren van midi files geen hol uit. Maar alvast bedankt Slof.:okdan:
 
Back
Top