Home made sequencer in Max

dus als ik het goed begrijp is het een keyboard-arranger recorder met synth modules aan elk spoor gekoppeld...maar dan in software vorm.
Goed bezig man!!!!
Kun je mischien al voorzichtig een releasedatum geven,of staat het daar nog teveel voor in de kinderschoenen?
ik ben echt heel heel erg benieuwd
 
Kun je mischien al voorzichtig een releasedatum geven,of staat het daar nog teveel voor in de kinderschoenen?
ik ben echt heel heel erg benieuwd
Er staat geen release datum vast alhoewel de basis zoals opnemen, weergeven, akkoord manipulatie, werken met scenes, file handling, er is. Toch zijn er nog behoorlijk wat losse eindjes die opgelost moeten worden.
 
Vooraf wil ik beginnen met te zeggen dat ik het een briljant programma vind!

Zat net naar je "string concerto" te luisteren. Klonk vrij goed.
Maar er waren wat passages waarbij mijn vingers begonnen te jeuken om wijzigingen te maken, vooral in de lead.

Is dat mogelijk? Dat je dus een soort outeindelijk resultaat hebt (midi?) waarin je wijzigingen kunt maken om het net even wat vloeiender te maken of wat solo ideeen kunt toevoegen?
 
Laatst gewijzigd:
Vooraf wil ik beginnen met te zeggen dat ik het een briljant programma vind!

Zat net naar je "string concerto" te luisteren. Klonk vrij goed.
Maar er waren wat passages waarbij mijn vingers begonnen te jeuken om wijzigingen te maken, vooral in de lead.

Is dat mogelijk? Dat je dus een soort outeindelijk resultaat hebt (midi?) waarin je wijzigingen kunt maken om het net even wat vloeiender te maken of wat solo ideeen kunt toevoegen?
Bedankt voor het compliment. Misschien dat de videos niet helemaal duidelijk zijn maar Improvisor is puur midi, dus je kunt het resultaat gewoon opnemen in je DAW en achteraf wijzingen maken of andere dingen toevoegen.
 
er is een demo beschikbaar voor de liefhebbers, alles werkt behalve save.
het werkt alleen onder Windows (XP, en naar het schijnt ook in Windows 7) en je moet de Java Runtime Environment geinstalleerd hebben (JRE 6 of hoger, grote kans dat je het al hebt op je computer)

even lid worden van zie hieronder en dan naar de Files sectie gaan

http://groups.yahoo.com/group/zyklusimprovisor
 
Is dit een stand alone versie? heb je nog iets anders nodig dan JRE?
1e vraag ja, 2e vraag nee, maar als je in combinatie met je daw wilt werken is een programmaatje als MidiYoke of iets dergelijks toch wel erg handig.
 
Ok bedankt. Ik begreep dat het in Max gemaakt was en was bang Max nodig te hebben om hem te kunnen draaien.

Om 1 of andere reden kan ik wel inloggen op Yahoo Groups maar mij niet opgeven bij deze nieuwe group. Is er een alternatief?
 
Ok bedankt. Ik begreep dat het in Max gemaakt was en was bang Max nodig te hebben om hem te kunnen draaien.

Om 1 of andere reden kan ik wel inloggen op Yahoo Groups maar mij niet opgeven bij deze nieuwe group. Is er een alternatief?

je moet je wel eerst aan melden bij yahoo, als je dit nog nooit eerder gedaan hebt

en dan deze link eens proberen:

http://tech.groups.yahoo.com/group/zyklusimprovisor/join

gaat het dan nog niet moet je me even PM'n.
 
enkel standalone, gaat niet werken in M4L, UI is zowiezo veel te groot.
maar ikzelf gebruik het in combinatie met MidiYoke en daarmee kun je het integreren met elke daw. Improvisor kan gesynct worden via midi clock signalen (daw master, Improvisor slave).
 
Back
Top