• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

yamaha su 700 sampler met scsi+zipdrive+68 mb en flight case

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

kjgbenschop

musicman
Lid sinds
10 oktober 2005
Berichten
345
Tekoop: yamaha su 700 sampler met scsi + zipdrive and 68 mb geheugen en enkele zip schrijven en flightcase voor zowel zipdrive als su700 zelf
Alles werkt nog perfect, geen dolle knobs, geen kraak door stof
Gaat weg wegens overkompleet heb er namelijk nog een staan en doe veel met computer tegenwoordig.

prijs 550,-


ruil kan maar alleen voor allen & heath Xone 2D midicontrollre/geluidskaart
 
niemand???


vast wel,.......kom dan maar in een PB met een goed bod!!!!

vermeld wel met of zonder flightcase aub.
 
yamaha su700+68 mb scsi en zip drive

yamaha su700+68 mb scsi en zip drive

in goed staat verkerende SU700 met 68mb geheugen een scici kaart en zipdrive en enkle zip schrijven.

alle benodigde kabels uiteraard.

als je dit zoekt, zoek niet verder dit is hem,...hij werkt uitstekend.

Dit is de sampler/ drumcomputer /workstation voor dance muziek van techno tot hip hop

oa gebruikt door secret cinema, speedy J, joris voorn om enkel groot heden in de techno maar te noemen.

ik heb er 2 en verkoop ze allebij. waarom?? ik stap over op laptops.

als je ze alle twee wilt is er zeker wat bespreekbaar over de prijs!!

tevens 2 flightcases tekoop waar de SU700 en zipdrive in passen. 30 euro per stuk

mail op PB me voor vragen of opties en biedingen!!

per stuk 400 euro
 
moet hier boven natuurlijk scsi kaart zijn!! ipv. scici ,.....snel typen is niet mijn sterkse vak!!
 
Bericht door een moderator:
Geen dubbele threads aanmaken aub.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top