OSCar

Vind het persoonlijk raar dat die weer te koop staat.
Was nochtans al 2x verkocht.Aan z'n feedback te zien althans.
Het moet wel toevallig zijn dat die personen telkens niet betalen.
Alhoewel de laatste winnaar "matrixmodular" wel een zeer goede reputatie heeft.
Of de verkoper heeft er 3 of misschien meer staan,wie weet.
 
Uiteindelijk weggegaan voor € 1588,-......is dat redelijk voor een OSCar?
 
effe terug checkuh chk 2299 ofso met die wasps heeft een aantal lekkere sound snippets gepost

is niet geheel analoog he boys
lijkt me wel zn centen waard
veel goed over gelezen [ook slechtere ] dingen
div midi uitvoeringen - met problemen ...

leuke fatte synth
 
De OSCar is brak gebouwd zoals MonoPoly het al eens eerder verwoordde.

Het aparte van de OSCar is dat ie 2 separate DCO's heeft die overstuurd door een analoog filter gehaald worden. Dat geeft een aparte klank moet ik wel zeggen (klinkt erg rauw). Dr zitten een aantal voorgeprogrammeerde waves in die ik erg goed vind klinken. Uiteraard kan je ook dmv gefreak aan de knoppen klanken creëren. In de latere exemplaren is midi ingebouwd en dat kan wel eens handig zijn.

Verder is hij verder in mijn beleving uniek qua layout en design. Ik ken geen andere synth die deze looks heeft. Tussen alle knoppen bovenop zit een aantal rubberen bumpers die als bescherming dienen.

De mijne heb ik geruild tegen een FR777 en daar heb ik tot de dag van vandaag nog geen moment spijt van gehad :D

Om en nabij de 1500-1600 euro is wel een gangbare prijs voor een OSCar dacht ik zo..
 
deze waaren in de begin music house tydperk al 1500 gld
datze niet duurder zijn geworden
ala leuke synth
en idd meer unicum dan egt bruut denk ik
valt denkik beetje in t rijtje ppg1020 en zo..obscuur maarwel lekker
 
Laten we niet ook nog Oscars gaan hypen, daar worden ze alleen maar duurder van..

3 mnd geleden kon ik 3x een oscar kopen voor resp. 850. 900, 1100 uk pounds, in goede conditie wel te verstaan, dus, ik zou zeggen, ebay is niet alles zeggend..
 
Klopt, ik had op dat moment het geld niet liggen, maar een Oscar komt hier nog wel. (weer) :D
 
Back
Top