• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation ReMOTE, TC M-One, KORG EA-1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Psykiatrisk

Ivo Hartman
Lid sinds
29 oktober 2003
Berichten
675
Locatie
Eindhoven
Novation ReMote SL 25 Compact
3 mnd oude Novation controller, zo goed als niet gebruikt. Automap werkt super handig, je hoeft namelijk niet meer al je knoppen handmatig toe te wijzen. Er zit nog garantie op tot 09-12-2010 op gebreken. Plus nog een jaar standaard Thomann garantie op fabrieksfouten o.i.d.. Ongeveer 3 jaar in totaal dus. Compleet met alle toebehoren en de originele doos.

INFO

€ 250,-

127dbcadfa2c5c552d61105b35404385.jpg


TC Electronic M-One
Zowel technisch als optisch in topstaat! Incl. net-kabel en handleiding.

INFO

€ 200,-

tc_mone.jpg


KORG EA-1 MKII

Verkeert technisch en optisch in nieuwstaat. Incl. adapter, handleiding en de originele doos.

INFO (MK I welliswaar)

€ 200,-

EA1MK2.jpg


Alles is te testen/op te halen in Eindhoven.
Serieus bieden mag!
:L
 
Eventuele ruil-opties waar ik voor open sta zijn:
- Doepfer Pocket Fader / Korg NanoKONTROL / of iets wat erop lijkt met faders en dus ook klein is.
- De Korg NanoPAD. Of iets anders kleins met een touch-pad dat ook midi uitstuurt. Het is me niet perse om de drumpads te doen in ieder geval.
- Een veld-recorder, liefst met uitbreidbaar geheugen tenzij er standaard al 4Gb op past.
 
De KORG EA-1 MKII is verkocht!

Dan blijft er nog over: De Novation ReMOTE SL 25 Compact voor € 230,-

Eventuele ruil-opties waar ik voor open sta zijn:
- Doepfer Pocket Fader / Korg NanoKONTROL / of iets wat erop lijkt met faders en dus ook klein is.
- De Korg NanoPAD. Of iets anders kleins met een touch-pad dat ook midi uitstuurt. Het is me niet perse om de drumpads te doen in ieder geval.
- Een veld-recorder, liefst met uitbreidbaar geheugen tenzij er standaard al zo'n 4Gb op past.
 
Novation ReMOTE SL 25 Compact voor € 230,-

Vorige ruilopties vervallen.

Nieuwe ruilopties:
-Akai APC40
-Novation ZeRO SL MK II
-Novation ReMOTE 25 SL MK II
 
Mijn aandacht is even bij andere zaken geweest, maar ik heb hier nog steeds een Novation ReMote SL 25 Compact staan die ik niet gebruik. Dus nog steeds zo goed als nieuw. De vraagprijs staat nog steeds hierboven, maar doe eens een leuk tegenbod. Misschien is ie dan van jou.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top